|
|
|
|
|
|
התמיכה הטכנית הכי מזעזעת שנתקלתי בה |
נושא התלונה: |
יהודה חן |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה חודש שיש לי בעיה ברשת האלחוטית בביתי . עשרות נציגים כבר שוחחו איתי והאשימו את ה"מחשב" .
מהיום שנוסף מחשב חדש לרשת האלחוטית בביתי - אחד המחשבים לא גולש. הלכתי ולקחתי כמו פראיירית טובה לאחר שנציגי 012 ה"מקצועיים" הפצירו בי לעשות כן , את המחשב לתיקון בעלות של 400 ש"ח - אך המחשב היה תקין ! ברגע שהמחשב החדש דולק - המחשב שלי לא גולש.
אף אחד כולל מנהל בשם אושר לא נתן לי פתרון ראוי .
|
הפסד כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי ותיקון התקלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר יהודה טופלה על ידי מנהל בתמיכה הטכנית של חברתנו לשביעות רצונו המלאה. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|