פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי לאחר ביטול השרות נושא התלונה:
שיבת שוש שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל השנה ביקשתי להתנתק מהחיבור לאינטרנט הובטח לי שאין בעיה אך המוקדנית התעקשה שרק אקפיא את המנוי כי אין לי מה להפסיד. לאחר כחצי שעה השתכנעתי לאחר שהסבירה לי והבטיחה שלאחר תקופת ההקפאה לא אחובר לשרות
ללא ידיעתי ואישורי.היום הבחנתי שממשיכים לחייבני מידי חודש ב 69 שח',התקשרתי מיד ושוחחתי עם ברטי שאישרה כי חוברתי מחדש לשרותכם, וטענה שהם התקשרו אלי כדי לקבל אישור ומשלא היה מענה בטלפון שלי הוחלט ללא אישורי לחבר אותי לשרות מבלי שאדע על כך.ביקשתי להפסיק לאלתר את החיוב בכרטיס האשראי שלי ולהחזיר מיד בזכוי החשבון שלי את כל אשר הורד לי במשך חצי שנה בהונאה והופתעתי לדעת שהתשובה שלילית כאשר המוקדנית שואלת למה עליתי על זה רק עכשיו ואם הייתי מגלה כבר בחיוב הראשון לא היו ממשיכים לחייבני.במילים אחרות
רוצה לומר אנו 012 גונבים כסף דרך כרטיס האשראי שפרטיו בידנו עד שהאזרח עולה על זה ואז אף איננו מוכנים להשיב את אשר גנבנו
ואני שואלת הכיצד?
אבקש לטפל בהקדם בפנייתי זו
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שיבת טופלה לשביעות רצונה עוד מלפני שבועות רבים. צר לנו על העיכוב במענה לאתר שנבע מטעות אנוש. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה