פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של 012 טלפון ואינטרנט, על תשתית של HOT.
ליפני שבועיים הערך הייתה תקלה של HOT עם האינטרנט. מיד לאחר אותה תקלה של HOT נעלם לי קו הטלפון של 012. לאחר בדירה קצרה הבנתי שאין לי שום קו טלפון פעיל (מתוך שני קוים) וגם אין לי אינטרנט. בדקתי ומצאתי כי מתאם טלפוניה של 012 מתחמם מאד (יותר מתיד) ואני פעיל כלל.
התקשרתי ל012 הם עשו פינגפונג לשיחות שלי במשך 4 ימים. המרכזיה שלהם הייתה עמוסה. פעם ענה טכניא שלא קשור לטלפוניה, 5 פעמים ענתה מרכזנית ואמרה שיחזרו אלי. גם טכנאים ענו לי ואמרו שיחזרו אלי. לאחר 4 ימים הצלחתי לדבר איתם. והם קבעו לי טכנאי שיבוא אלי הבייתה רק לאחר שבוע. ביינתיים אין לי אינטרנט ואין לי טלפון.
לאחר שבוע הגיע הטכנאי, וחיבר רק קו בודד מתוך שניים ולא חיבר את האינטרנט.
בקיצור נאלצי לסבול 10 ימים ללא אינטרנט וללא טלפון.
גם עוגמת נפש גם זמן גם כסף. סוג הנזק :
עכשיו אני באצמי הבאתי לסוף התקלה - נדרש פיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר שטרנברג טופלה על ידי אחראי במחלקת התמיכה של חברתנו.
נציין כי מתאם השיחות של מר שטרנברג הוחלף וכי התקלה נפתרה באופן מלא.
צר לנו על עגמת הנפש שחווה מר שטרנברג עקב התקלה ב HOT ואנו מודים לו על סבלנותו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה