פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות בשירות הטלפונייה נושא התלונה:
כהן אלעד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר שבשמחה ובששון לאור התעריפים הנמוכים והעדר ההתחייבות הזמנתי קו טלפון של חברת 012 לדירתי החדשה.
במהלך השיחה ומתוך הבנה בנושא חזרתי וביררתי עם הנציגה כי אין כל השלכה בין האינטרנט לקו הטלפון וכן, כי אע"פ שאנו משתמשי אינטרנט "כבדים" הדבר לא ישפיע על הקו בכלל.
אתמול (יום רביעי ה14.11) הותקן הטלפון בדירתי ולאחר שוידאנו זאת גם עם טכנאי השירות שמחנו לשמוע שוב כי אין כל תלות בין הורדות וכו' לבין האינטרנט.
מלא ציפיות קיימתי את שיחתי הראשונה כשמהעבר השני של הקו נוכחתי לשמוע כי זה נשמע כאילו אני מדבר עם הד.
בשיחה הבאה שקיימתי זו כבר הפכה לבעיה.
לאחר פלונטר טלפוני של כשעה וחצי עם נציגי השירות (שירות לקוחות גרוע) נשאלתי על ידי אחד המוקדנים, לתדהמתי, אם אני מוריד משהו באינטרנט.
מאותו רגע התחיל הבלאגן האמיתי.
העבירו אותי מנציג לנציג, כשאני ללא כל רצון לתקן את הבעיה (הם הציעו להגביל לי את הרוחב פס ע"מ שזה לא יפריע לטלפון, סירבתי בתוקף!) רק רוצה אוזן שתסביר לי איך זה שהטעו אותי בצורה כזאת.
ברגעים אלו ממש אנימתנתק מהחברה ואשמח להמשך טיפול מצד גופים גדולים יותר.
בברכה,
ובשאיפה כי הנושא יזכה לטיפול הראוי,
אלעד כהן
הטעיית הצרכן סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר כהן טופלה על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו לשביעות רצונו.

נציין כי ההגבלה שהוצעה למר כהן הנה למעשה שיריון של לא יותר מ 2% מרוחב הפס לטובת קו ה VoB.

הפתרון מאפשר שיחה באיכות מקסימלית ללא פגיעה באיכות הגלישה או השימוש ברשת האינטרנט.

נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה