פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ובוטה וחוסר נכונות להתנתקות בעקבות הפרת חוזה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע פניתי למוקד התמיכה של האינטרנט בבקשה לבדיקת ניתוקים ובדיקת פורטים חסומים באינטרנט עקב בעיות התחברות עם PS3.
כשנאמר לי שאין שום בעיה כזו, פניתי לחברת התשתית שלי (HOT) לבדיקת הנושא.
לאחר מעקב של יומיים מצידה של HOT, לא נמצאה שום תקלה על הקו והמודם שלי.
חזרתי למוקד תמיכת האינטרנט ושוב נאלצתי לעשות ועידה עם חברת HOT מאחר ומוקד התמיכה טען שהבעיה לא אצלם.
לאחר בירור ובדיקה ממושכת, הועברתי לנציג טכני בכיר יותר (אסרף) שטען בפני כי ישנה בעיה עם פורטים סגורים והוא יעשה אסקלציה לנציג בכיר יותר.
לאחר המתנה של 15 דקות על הקו, אסרף התייעץ עם בוריס (הנציג הבכיר ביותר) שטען כי עלי לקבל כתובת IP קבועה וכך לא יהיו בעיות של פורטים סגורים.
אסרף טען כי תוך 24 שעות יחזור אלי בוריס לאחר ביצוע הפתרון.
כמובן שלא חזרו אלי ושוב נאלצתי להתקשר למוקד התמיכה. הפעם דיברתי עם אלכס, נציג בכיר אחר, שטען כי הוא לא רואה את הפנייה מאתמול, ולא התבצע שום דבר ממה שנקבע מיום האתמול!
שוב נאלצתי לגולל את כל הבעיה שלי מחדש, אלכס טען כי דבריו של אסרף לא נכונים וכי IP קבוע לא יפתור את בעייתי. אם כך הדבר, מדוע לא אמרו לי את זה בשיחתי הקודמת? מדוע אמרו כי יטפלו בבעיה ויחזרו אלי תוך 24 שעות ולא חזרו?!?
כשראיתי ש"אין עם מי לדבר" (והאמת שאלכס היה המום וחסר מילים לנוכח דבריי) ביקשתי להתנתק. אלכס טען כי הוא מעביר את הבקשה לקשרי לקוחות והוסיף הערה בפנייה שלא ינסו לשכנע אותי להישאר נוכח חוסר האונות שהחברה מגלה.
תנחשו מה? לא חזרו אלי! ושוב אני הוא זה שהתקשר לקשרי לקוחות היום בבקשה לניתוק...כשדיברתי עם הנציג, הוא טען כי אין שום פנייה!!!!!! שוב אמרו שיחזרו ולא חזרו!, שוב אמרו שפותחים פנייה/תקלה, ובפועל לא קרה כלום! בזיון! בושה וחרפה!
עם כל זאת לא מספיק, גיליתי אדישות, זלזול וחסר רצון לעזור מצד נציג קשרי הלקוחות שטען כי אני מקבל (ואני מצטט) "שירותי אינטרנט תקינים" ולכן לא אוכל להתנתק. תקינים? מכשיר ה-PS3 שלי עובד תקין לחלוטין בבית אחר תחת אותה תשתית אך עם ספק שונה כמובן!
עכשיו אני תקוע מאחר ו-012 רוצים שאני אשלם דמי ניתוק (סך התשלום עבור כל החודשים שנותרו לי במנוי).
לעזרתכם אודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רווה טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי אחראית במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה