פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות רק מצד הלקוח. מצידם אין שום התחייבות לספק שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התחברתי אליהם בשני מנויים: גם לדירה בה אני מתגורר וגם בבית ההורים, בחבילת אינטרנט של 3 מגה עם התחייבות לשנה.

בחודש הזה מהירות הגלישה אותה אני מקבל במשך רוב היום היא פחות מעשירית מהמהירות עליה אני משלם (30 קילו בית לשנייה במקום 350) ולעיתים אף נמוכה מהשירות שהתקבל בגלישה בחיוג לפני 7-8 שנים.

לאחר הפנייה לתמיכה, שלא הצליחו לפתור שום בעיה, ביקשתי לנתק את שני החשבונות, ואפילו הסכמתי לשלם עבור החודש הראשון שקיבלתי חינם במסגרת החבילה. אולם איימו עלי שהתחייבתי ויכולים לגבות ממני בתשלום אחד את יתר הסכום לכל השנה גם אם אבקש להתנתק.
ניתוק שני החשבונות שלי ושחרור מהשיעבוד להתחייבות כאשר הם אינם מחוייבים לספק את השירות שהם טוענים שהם יספקו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גולדשטיין טופלה על ידי נציגת קשרי לקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו של מר גולדשטיין בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה