פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להיתנתחק משרות ותמיכה גרועים נושא התלונה:
פראג שי שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כשבוע שבהם אני מחובר לחברת האינטרנט והשרות שלהם הוא
מיתחת לכל ביקורת ואף גרוע יותר המוקדנית בשרות לקוחות סיבה לנתק אותי
בתענה שההיתחיבות היא לחצי שנה למרות שלא חתמתי לה על כל מיסמך ומחובתה לענות לדרישתי כי זאת היתה עיסקה טלפונית ואף היגדילה לעשות באומרה שיהיה לי עסק עם עורכי הדין שלהחברה
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר פראג טופלה לשביעות רצון הצדדים על ידי אחראי פניות הציבור בחברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה