פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משך ההמתנה למענה בתמיכה הטכנית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה היו לי בעיות של גלישה איטית באינטרנט. התקשרתי, מהטלפון הקווי, לחברה בה אני מנויה, 012, על מנת לנסות ולפתור את הבעיה. משך ההמתנה למענה היה ארוך מאוד בכל הפעמים בהן פניתי. כעת ,קיבלתי את חשבון הטלפון ואני צריכה לשלם כ- 30 שקלים על שיחות למוקד התמיכה הטכנית של 012.
מדוע אין להם חיוג חינם כמו לבזק בינלאומי? או לחילופין, מדוע לא עונים מהר? יצויין כי התקשרתי כל פעם בשעות שונות כך שהתירוץ של "שעות עומס" לא יתקבל.
כספי סוג הנזק :
אני דורשת פיצוי כספי ובלי קשר פתרון הבעיה בעתיד. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בן דב טופלה לשביעות רצונה המלאה על ידי אחראי במחלקת התמיכה של חברתנו. אנו מודים לגב' בן דב על סבלנותה ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה