משך ההמתנה למענה בתמיכה הטכנית |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה היו לי בעיות של גלישה איטית באינטרנט. התקשרתי, מהטלפון הקווי, לחברה בה אני מנויה, 012, על מנת לנסות ולפתור את הבעיה. משך ההמתנה למענה היה ארוך מאוד בכל הפעמים בהן פניתי. כעת ,קיבלתי את חשבון הטלפון ואני צריכה לשלם כ- 30 שקלים על שיחות למוקד התמיכה הטכנית של 012.
מדוע אין להם חיוג חינם כמו לבזק בינלאומי? או לחילופין, מדוע לא עונים מהר? יצויין כי התקשרתי כל פעם בשעות שונות כך שהתירוץ של "שעות עומס" לא יתקבל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני דורשת פיצוי כספי ובלי קשר פתרון הבעיה בעתיד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|