פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוט בהתנתקות נושא התלונה:
שטיינברג אלכס שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להתלונן על הסיוט שעברתי בשלושת הימים האחרונים בניסיון להתנתק משירות האינטרנט של 012. ביום חמישי האחרון התקשרתי במטרה להתנתק- אחרי כ15 דקות של המתנה הועברתי לנציג אחר שם המתנתי עוד כ15 דקות נוספות ושוב הועברתי לנציג אחר שהבטיח שיחזרו אלי.אף אחד לא יצר איתי קשר. התקשרתי שוב ביום ראשון ושוב אותו סיפור הועברתי בין שלושה נציגים שונים שכל אחד לוקח פרטים אבל מעביר למישהו אחר( אחרי כ30 דקות בקו) כדי לוודא את הניתוק ושוב הבטיחו לחזור אלי בין 18:00 ל 20:00- כמובן שכלום לא קרה.
היום התקשרתי ב8 ( שעת פתיחת השירות) ולצערי אחרי תלונות הצלחתי להגיע לבחורה בשם אורלי שלשם שינוי עזרה לי לסיים את הסיפור ולקבל אישור לניתוק ( אחרי כ25 דקות המתנה)- שלושת הימים האלו היו סיוט!! אף אחד לא יודע כלום , אף אחד לא לוקח אחריות והכי גרוע אני מחוייב עד היום למרות שאני מנסה להתנתק מיום חמישי- אין לאף אחד תשובה מדוע עלי לשלם על הימים האלה בשל הבעיות שלהם.
הטיפול היה מזעזע ,הניסיון לייאש את הלקוח מכוער!!
אני מבטיח שלא משנה מה יקרה לא אהיה יותר לקוח של 012 ואמליץ בכל כוחי ויכולתי לכל מי שאני מכיר לא להתחבר אליהם.
בכבוד רב
אלכס שטיינברד
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, ברצוננו להתנצל על עגמת הנפש שחווה מר שטיינברג בעת קבלת שירות מנציגי חברתנו. נדגיש כי השאיפה לשיפור מתמיד עומדת בראש סולם העדיפויות של 012 ואנו משקיעים משאבים טכנולוגיים, לוגיסטיים ואנושיים רבים על מנת לשפר את איכות השירות. פנייתו של מר שטיינברג טופלה על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נציין כי חשבונו זוכה בגין חיובי חודש דצמבר. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה