פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 לא נותנים להתנתק ועושים הכל בשביל לייאש את הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי בהוט למסול של 7 מגה ובגלל שרציתי חיבור ללא חייגן ו-012 לא מספקים את זה במהירות של 7 מגה החלטתי להתנתק מהם. אחרי התקשרות ב 2/12 אם הקשרי לקוחות של 012 הובטח שתוך שעתיים חוזרים אם פתרון או במקרה ואין פתרון אז אם אפשרות להתנתק. כמובן שלא חזרו אלי אחרי נסיונות חוזרים ונשנים להשיג אותם גם ב 3/12 וגם ב 4/12 ואחרי שמפנים אותי לשימור לקוחות תמיד עונה נציג המיירט שיחות. כמובן שעברו גם כבר48 שעות מאז השיחה שלי אם שימור לקוחות ועד עכשיו אף אחד לא חזר.

אינני חושב שחברה צריכה לפעול בדרך של לייאש את הלקוח וע"י כך להביא אותו למצב שהוא לא יתנתק. אני מאד מקווה שהנושא יטופל ע"י הגורמים הרלוונטים בכדי שגם אני וגם לקוחות אחרים לא יפגעו ע"י היחס של 012 ללקוחות המעוניינים לעזוב אותם. כמו כן חשוב מאד לציין שכפי שאפשר לראות גם פה באתר אני ממש לא הראשון ובטוח שלא האחרון שמתלונן על הנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות מחברת 012 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר קוגן טופלה לשביעות רצונו על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה