פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק מאינטרנט למרות שאני לא מחובר סירוב למסור חוזה נושא התלונה:
וקנין מישל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מנוי באיטרנט 012 וספק התשתית הינם הכבלים בפבואר 07 עשיתי מנוי לאיטרנט1.5 מגה ב30 ש"ח ללא חייגן אם התחיבות לשנה,מפבואר עד אוגוסט לא היו כול בעיות, בחודש אוגוסט עברתי דירה מכפר סבא לחיפה בחודש ספטמבר עידכנתי גם את האינטרנט וגם את הכבלים על המעבר ומעשה מתקופה זו אן באפשרותי לגלוש באינטרנט,
פניתי לשירות הלקוחות כ 5 פעמיים וכול אותם הפעמים נעשו התאמות עם חברת הכבלים לגבי קובץ שצריך להישלח מחברת 012 לכבלים, שכול פעם הכבלים טוענים שהקובץ לא היגע .
מאחר ומאסתי גם במרדף אחרי הכבלים וגם אחרי 012 החלטתי לבטל את המנוי בשניהם,
פניתי למחלקת שימור הלקוחות כמה פעמים על מנת לנתק ונענתי בסירוב מאחר ואני מחויב לשנה
העלתי לפניהם שלמרות שאני משלם כבר 4 חודשים אני לא יכול לגלוש באינטרנט והכן הנציגה אישרה זו (יש באפשרות חברת האינטרנט לראות זאת לפי כמות תעבורה ומספר ההתחברות שלי)
לטענת 012 שיש נהלים והם לא יכולים לנתק אותי לפני שנה והאפשרות היחידה היא לשלם עד סוף המנוי מה שלא מקובל עליי אלה נהפוך הוא הם צריכים להחזיר לי את הכסף (למרות שלא ביקשתי זאת) כול שביקשתי זה להתנתק
ביקשתי לראות את חוזה ההתחיבות אבל הנציגה סירבה \ טענה שאין דבר כזה
מה הלאה? מה לעשות?
יש בידיי קובץ הקלטה טלפוני בני לבין 012
טרטור סוג הנזק :
ניתוק מהאינטרנט מידי וכן החזר של 4 חודשים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר וקנין טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו. אנו מודים לו על שבחר להמשיך וליהנות משירותי האינטרנט המהיר של 012 ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה