פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לניתוק משירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי האחרון פניתי לחברתכם על מנת לקבל אינפורמציה לגבי חיובי החשבון שלי אצלכם
בקשתי הצעת מחיר לגבי חיבור ל 5 מגה שמעתי ואמרתי כי אחזור אליכם בעוד מספר דקות
המשכתי לחייג לשאר חברות אשר מספקות שירותיי אינטרנט ולקבל הצעות מחיר
וכשמצאתי הצעה שהתאימה לתקציבי חייגתי אליכם שוב על מנת לתאם ניתוק ופה נדהמתי
שהטלפנית אמרה לי שאני מחויב לשנה נוספת מה !!! על מה ולמה התפוצצתי,התרגזתי והתעצבנתי מאוד.
מאיפה החוצפה והאומץ לחבר ואתי אליכם להמשך שירותים בלא הסכמתי ניצלתם את
תמימותי ואת הגינותי בפנייתי אליכם לקבלת הצעת מחיר ועצם זה שאתם מחזיקים
ברשותכם את מספר כרטיס האשראי שלי בלא רשותי.
מאז יום רביעי האחרון אני פונה שתי וערב אל המוקד הטלפוני שלכם על מנת לתאם ניתוק ודאי.
לאחר שהבנתי ביום חמישי [ לאחר שבמשך 3 שעות טורטרתי בין אלפונים שונים בחברתכם
כולל הניתוקים שקיבלתי מכם – לדוגמא באחד ב\השיחות הטלפנית ניסתה לחנך אותי אדוני
נרגעת היא שאלה לאחר שאמרתי שלא היא ניתקה את הטלפון בפני ][הדפס זמן שיחות ל מוקד שלכם ישנו ברשותי כולל עלויותיו וזמני השיחה עמכם ]
[ ולכם יש את הקלטות השיחה שלי איתכם]זה שאין מנוס וחברתכם
ממשיכה להתעלל בי אני מוצא את עצמי פונה לבקש סיוע דרך אגודת אמון הציבור אני מפנה
מכתב זה אל קשרי הלקוחות 012 כדי לספר ולהסב את תשומת לבכם לשירות הקלוקל שחברתכם נותנת.

אני לא מעוניין להישאר מנוי שלכם יותר אבקש לדעת את תאריך הניתוק במיידי

** אני דורש לשמוע את הקלטת השיחה שבא אני מאשר לכם לבצע משהו !!


כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי !!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר פנחס טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי אחראי במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה