פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהשרות נושא התלונה:
זיצר משה שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מחובר ל-012 מסוף אוגוסט 2007 במסלול 5MB. מטרת השימוש שלי באינטרנט הינה בעיקר פיתוח תוכנה מול ארה"ב בסביבה שהיא מאוד מיוחדת.
מהיום הראשון להתחברות לא הייתי מסוגל לעבוד (קשר איטי ביותר עם ארה"ב).
לאחר מספר שיחות עם נציגי השרות (שרות רגיל, בכיר ותמיכת BACKBONE) הודו ב-012 שהבעיה בצד שלהם , ביצעו תיקון כלשהו והבעיה טופלה לשביעות רצוני.
הבעיה היא שהתופעה חוזרת על עצמה מדי מספר ימים (פתחתי מספר רב של קריאות שרות על כך). כל דקה שאני איני יכול לעבוד גורם לי נזק כספי ישיר והבהרתי זאת לנציגי השרות.
היום לאחר שאני לא יכול לעבוד כלל מאתמול (לא ניתן היה להשיג את השרות) התקשרתי וביקשתי להתנתק מהשרות. לאחר שהחזיקו אותי במשך שעה בקו בעיקר בהמתנה נאמר לי כי לא ניתן להתנתק מאחר ויש לי התחייבות לשנה (האנשים ב-012 כנראה לא מבינים שהתחייבות היא תמורת שרות הולם) ויחזור אלי נציג בכיר, ביקשתי לדבר עם אחראי אך נטען שאחראים לא מדברים עם לקוחות שמתקשרים , אלה חוזרים אליהם תוך 48 שעות. לאחר כ-5 שעות התקשרתי שוב ולאחר שיחה בת שעה (רובה בהמתנה) לשרות הלקוחות ונאמר לי שוב כי לא יכולים לנתק אותי ללא פתרון הבעיה (הבעיה ידועה ל-012 וחוזרת כל מספר ימים) . אני עדיין ממתין לטלפון של הנציג הבכיר כדי שיראה שיש בעיה.
איני מבין מדוע לא נותנים להתנתק מהשרות כאשר החברה אינה מסוגלת לספק שרות כנדרש.
כספי סוג הנזק :
התנתקות מיידית ללא תשלום כל קנס יציאה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר זיצר טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי אחראי במחלקת התמיכה של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה