פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ב - 012 קווי זהב לא ניתן להשיג את מחלקת שימור לקוחות על מנת להתנתק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעיקבות לחץ במוקדי השירות ולטענת אחד המוקדנים מחסור בכוח אדם, פשוט לא ניתן בזמן האחרון להשיג את מחלקת שימור הלקוחות בחברת 012 קווי זהב על מנת להתנתק .

בשבועיים האחרונים הספקתי להתיבש, בכל פעם לפחות חצי שעה, בלפחות ארבע הזדמנויות שונות, בניסיון להגיע למוקד שימור הלקוחות של חברת 012 קווי זהב, בכל המיקרים הגעתי למרכזיה, השארתי פרטים ומספר טלפון, ופשוט אף אחד לא הועיל לחזור אלי !

בניסיון הלפני אחרון הופתעתי לדעת שהניסיונות הקודמים שלי להשיג את מחלקת שימור הלקוחות, אפילו לא תועדו .
לאחר השמעת איום בפניה לאתר תלונה אבי, מוקדן של 012 תיעד לבקשתי את השיחה, נתן לי מספר אסמכתא 30585204 והקריא בפני את התיעוד שהקליד במחשב אשר כלל את האיום, הבטחה שיחזרו אלי ממחלקת שימור הלקוחות וגם הבטחה שמנוי האינטרנט בכל מקרה לא יופשר בסיום שלושת חודשי ההקפאה .

מיותר לציין שגם הפעם ובפעם נוספת שהשארתי פרטים במוקדי השירות של 012 קווי זהב, שוב אף אחד לא חזר אלי !

אני דיי מופתע מהארוע וזאת מכיוון שברוב המקרים קיבלתי מ- 012 קווי זהב שירות טוב חוץ ממקרה אחד שהוצאו ממני כספים במרמה ולבסוף לאחר פניה לאתר תלונה העניין הוסדר .

פגיע באמון ו סוג הנזק :
להפסיק לזלזל בלקוחות ולהתחיל לענות או לחזור גם במחלקת שימור לקוחות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מהדב טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו. אנו מודים לו על שבחר להמשיך וליהנות משירותי קו הטלפון המתקדם של 012 ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה