פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרות להתנתק מהחברה, החברה מתעלמת מהפניות, בדואר בפקס ובטלפון, תובעת וגובה כספים שלא כדין. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מנסה ללא הצלחה להתנתק משירותי האינטרנט של חברת 012, מאז חודש אוגוסט 2007.
יש לציין שלא השתמשתי בשירותי האינטרנט כמעט כליל, כבר חודשים רבים לפני כן (החברה מוזמנת לבדוק זאת).
החברה אינה מאפשרת לי להתנתק. נקודה. לא טלפונית, לא ע"י מכתבים רשמיים ולא ע"י שליחת פקסים.
תחת זאת, היא הצליחה לגבות ממני חודש נוסף שלא כדין. לאחר שבאין ברירה ביטלתי את הוראת הקבע בעצמי, המשיכה 012 להשאיר אותי "מחוברת" (וירטואלית) ולשלוח הודעות חוב שגויות הגודלות מחודש לחודש. במכתבם האחרון מה-1.12.2007, הואילו ב- 012 סוף סוף לנתק אותי משירותיהם עקב "אי תשלום חוב". כעת 012 דורשת ממני תשלום של 397.27 ש"ח ומאיימת בנקיטת אמצעים משפטיים. פשוט לא להאמין לחוצפה, הרי אני זו המתכוונת לתבוע אותם!


להלן מכתב בנוסח דומה לזה שנשלח אליהם לא מעט פעמים, בדואר רגיל, ע"י פקסים וגם בדואר רשום.
המכתב הופנה למנכ"לית, לשירות הלקוחות ולמוקד התשלומים. עד כה, ההתעלמות הנה מוחלטת!

נוסח המכתב:

"שלום רב,

במהלך חודשים אוגוסט וספטמבר 2007, פניתי אל חברתכם במטרה להתנתק לאלתר משרותי חבילת האינטרנט אשר הייתי מנויה עליה, מאחר ולא השתמשתי בהם כמעט לגמרי מזה חודשים רבים לפני כן.
פניותי לחברתכם נענו בזילזול, שכן הועברתי מאדם לאדם ובהמתנה ממושכת, עד לניתוק השיחה בפרצופי מס' פעמים. בקשתי האחרונה להתנתק נענתה ע"י עובד חברתכם (שמו המלא הוזכר במכתב המקורי), אשר הבטיח שידאג לניתוקי המיידי בהקדם.
החבילה אשר הייתי מנויה עליה, אשר כללה שירותי תשתית של חברת "הוט" בצירוף לשירותי 012, פורקה חודשים מספר לפני כן, ללא ידיעתי ועדכוני; עובדה זו גרמה לכך שכל חברה בנפרד ניסתה לגבות סכום כסף ע"י אותה הוראת קבע ובסכומים הגבוהים יותר ללא אישורי - דבר לא חוקי וחמור מאד בפני עצמו ;בפועל נותקתי משירותי התשתית כבר בתאריך 5.7.2007
בתאריך 14.10.2007 נשלח אלי מכתב מטעם מוקד התשלומים של חברתכם, המודיע על יתרת חוב של 84.88 ש"ח.
הופתעתי מאד לקבל מכתב זה, שכן הודעתי לחברתכם כמה פעמים על רצוני להתנתק מהשירות לאלתר; נהפוך הוא, מאחר והודעתי על רצוני זה ולאור זאת שחברתכם בחרה לנקוט בהתעלמות מבקשותיי החוזרות ונשנות, חויבתי שלא מרצוני על חודש נוסף וחברת 012, שהספיקה לבצע חיוב נוסף בהוראת הקבע, היא החייבת סכום זה.
התנהגותה של חברתכם ביחס לבקשות ההתנתקות הינה מבזה, לא מכובדת ובניגוד לחוקי הגנת הצרכן; חברת 012 מנסה בכח ובאמצעים בלתי חוקיים, להשאיר הלקוח מחובר בניגוד לרצונו, דבר שגרם לי לעגמת נפש רבה ולאבדן זמן רב.
לאור כל זאת, דורשת אני מחברתכם את עלות החודש הנוסף, שנגבתה כאמור שלא כדין.

בברכה"

עד כאן נוסח מכתבי.

כעת, כאמור לעיל, תחת להחזיר את מה שנגבה שלא כדין, 012 דורשת ממני 397.27 ש"ח ומאיימת בנקיטת אמצעים משפטיים.
עגמת נפש, אבדן זמן רב סוג הנזק :
זיכוי מיידי על החודש שנגבה שלא כדין, ניתוק מיידי ותמידי משירותי החברה. הפסקת ההטרדות בדואר ותביעות התשלום הלא חוקיות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אהרוני טופלה לשביעות רצונה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה