פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בזמן האחרון ראיתי שכל הפורטים של התוכנות שיתוף השונות במחשבי נעולות בסופי שבוע וזמנים שונים.לאחר שבדקתי את מחשבי,התוכנות והראוטר וראיתי שהכל תקין קראתי כתבה מעניינת בYNET וגיליתי שיתכן שהבעיה היא הספקית שלי 012.שוחחתי עם התמיכה שחזר כ100 פעמיים בשיחה ש012 לא תומכים בשיתוף ,וזה לגיטימי ושהחברה לא נועלת פורטים.
החלטתי לעשות את הבדיקה האולטימתיבית-רכשתי מנוי מחברה אחרת(014)במחיר גבוה כמעט פעם וחצי.תוצאות הבדיקה היו ברורות -תוך דקה כל הפורטים היו פתוחים ומהירות ההורדה גדלה בפי-15 ואני מדייק בנתונים.
כל מה שעשיתי היה לשנות את שם המשתמש ואין יותר בעיה במחשב ,בראוטר,בתוכנות שיתוף וכו..
אני לא מצפה ש012 יאשרו את הנעילה אבל בטח שתבטל לי את ההתחייבות שלי איתם מיד.
אני לא מצפה פיצוי על כך שהמחשב שלי היה דלוק שבועות בזמן שאם הייתי מקבל
את המהירות הורדה שרכשתי או 50% מזה מספר ימים בודדים היו עושים את העבודה.
בשרות לקוחות נאמר לי מספר פעמים שיחזרו אליי ואף אחד לא חזר .כאשר פניתי שוב בפעם ה-5 לאחר 5 ימים הנציגה(קורין שמה )אמרה שאף אחד מהמנהלים לא יכול לפתור את הבעיה (בפורטים או בנושא ההתחייבות) שלי ולכן גם לא ישוחחו איתי.
השיחה האחרונה התקיימה בתאריך 20/12/07 בשעה 11 בבוקר.
מספר השיחה או קריאה היא 30650862
ביטול ההתחייבות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אש טופלה לשביעות רצון הצדדים על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה