|
|
|
|
|
|
שרות גרוע בעת בקשת ניתוק חבילה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לבקש ביטול חבילת אינטרנט:
המתנתי לשרות לקוחות כ 10 דקות אח"כ העבירו אותי לקשרי לקוחות והמתנתי עוד כ8 דקות אח"כ הם דרשו ממני לא פחות ולא יותר מאשר להמתין על הקו 20 דקות עד שזה יתעדכן במחשב, ביקשתי לנתק את השיחה מאחר וזה תופס לי את הקו בעסק, (להזכירכם השיחה עמדה כבר על מעל חצי שעה בשל בקשה תמימה), אך לטענתם ניתוק השיחה מביאה לביטול "ביטול החבילה"!! דבר שלא שמעתי משום חברת תקשורת נורמלית כאן בארץ!!
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר מתתיהו טופלה על ידי קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|