פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בקשתי להתנתק מהשרות הטלפון של החברה ואני מחכה מ-19.12.07 על מנת שנציג יבדוק את הבעיה ואף אחד לא פונה אלי
כספי סוג הנזק :
התנתקות משרותי הטלפון של החברה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר שור טופלה לשביעות רצונו על ידי אחראי במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. אנו מודים למר שור על שבחר להמשיך וליהנות משירות קו הטלפון של 012 ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה