פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך בעיה עם תלונה 24687 נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תודה על הטיפול בתלונה 24687. בעקבות פנייתי דרככם דיבר איתי אלון מ012 הסביר לי מה הייתה הבעיה ונתן לי ופיצוי מסוים של 30 דקות חינם לחודש למשך שנה. במחיר שאני משלמת על השיחות הסכום כ-5 ש"ח לחודש. כאשר קיבלתי את החשבון האחרון ראיתי שהפיצוי אינו מופיע בחשבון. התקשרתי ל 012. לקח להם לענות ל כ 25 דקות. האם יתכן שלברר מה קורה בחשבון שלי יעלה לי בשיחת טלפון כל כלך ארוכה וגם שעולה יותר מהפיצוי שנתנו לי? וזה לא חד פעמי - גם כשניסיתי לברר מה קורה בחשבון שלי ספטמבר הייתי צריכה לחכות על הקו כל פעם כחצי שעה. השירות שלהם ממש גרוע, והוא לא משתפר. יש להם תקליט קבוע שאני שומעת כל פעם שאני מנסה להתקשר על "המתנה ארוכה מהרגיל" - אבל זמן ההמתנה הארוך הוא ממש רגיל. ברגע שיש בעיה לא מקבלים עבורה מענה סביר אלא דרך אתר זה. יש להם גישה לחשבון שלי כדי לקבל תשלום, אבל מה עם גישה נוחה לחשבון שלי אצלם כאשר יש לי צורך לברר משהו?
בזמן האחרון יש גם עומס באורנג', אבל הם לפחות משפרים את השירות ומתייחסים הרבה יותר טוב ללקוחות. אז אפשר גם אחרת.
אני רוצה לדעת אם באמת עידכנו את החשבון שלי וההמתנה הארוכה מרתיעה אותי.
אפשרות בירור פשוטה של מצב החשבון שלי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קרביס טופלה לשביעות רצונה המלאה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה