פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שרות שלא ניתן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתים עברתי דירה, נתקתי את חיבור האינטרנט וחידשתי אותו בדירה החדשה לפני כשבועים הגיע אלי הדיירת שגרה בדירתי הקודמת עם חשבון בסך 272.97 ש"ח עבור חיבור לאינטרנט .כשהתקשרתי ל012 וניסיתי לברר כיצד יש לי חוב הרי אני משלמת דרך כרטיס אשראי ,אחרי שעות של המתנה והעברות מפקיד לפקיד הואילו להסביר לי שיש לי שני יוניות ,שאלתי לפי מה שהם רואים האם אי פעם גלשתי בשניהם? .הפקידה השיבה לא .אמרתי שבעבר שכחתי את הסיסמה ופתחתי סיסמה אחרת ואת הקודמת ביקשתי לבטל .בנוסף טענתי מדוע לא ניתקתם אותי אם לא שלמתי ,הרי החיוב הזה הגיע אלי במקרה ,לא היתי מנותקת היתי פונה אליכם ומגלה שאני מחיוב עדיין על יונית שאינה בשימוש .נראה לי חוצפה לדרוש תשלום עבור שרות שלא ניתן .שוחחתי עם אחד המנהלים והוא אמר שיעביר את הבעיה הלאה .אך כעבור מספר ימים קבלתי שובר חיוב לכתובתי החדשה ובנוסף החיוב הקודם. אני חושבת שיש לחייב אותי עבור יונית אחת . במידה ולא תענו לבקשתי אשלם את חובי ואתנתק מכם.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בעקבות פנייתו של מר שרמן יצרה איתו קשר נציגת פניות הציבור של חברתנו וטיפלה בו לשביעות רצונו המלאה.
נשמח לעמוד לשירותו גם בעתיד.
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה