פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
***עוגמת נפש *********** נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ברצוני להביע את אכזבתי משירות כ"כ לקוי שך חברת האינטרנט קווי זהב לפני בערך כחודש וחצי היתחברתי לשירות י האינטרנט והטלפון של קוי זהב כבר מההתחלה היה לי תקל איתך אבל אמרתי נתן היזדמנות הקש ששבר את קו הגמל היה שפיתאום בלי סיבה מוצדקת אני מגלה שאין לי קו טלפון ושהוא מנותק כמשך 3 ימים לאחר אינספור נסיונות כושלים להשיג את הנציגים עונים נציגים אומרים שהם מרכזיה ושיש עומס כרגע ולא ניתן לטפל בפנייתי אני מסבירה שאין לי קו וזה חשוב מבטיחים הבטחות שיצרו איתי קשר וכלום לא קורה אני רוצה להדגיש עד כמה חשוב לי הטלפון אני עובדת עים הטלפון דרך הבית ובמשך שלושה ימים לא היה לי קו !!!!ואף נציג לא טרח לחזור לאחר שלושה ימים במשך כחצי שעה המתנתי על הקו ועד שענתה נציגה היא אמרה כן טעות שלנו !!!את לא מחוברת לקו ניתקנו אותך בטעות מיותר לציין מה חשתי באותו רגע!!!!!
לעג לרש ממש כמובן ביקשתי מנהל עברו כבר חמישה ימים ואף אחד לא טרח להיתקשר מקווה שאני נימצאת במקום הנכון ויטפלו בפנייתו בצורה הטובה ביותר!!!!!!{אני דורשת תשובה הולמת ופיצוי הולם בתמורה }
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' כהן טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו.
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה