פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לקוח גם לאחר בקשה מפורשת ואישור של החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2007 בקשתי מחברת 012 לנתק אותי מחבילת האינטרנט נציג מתאמם מסר לי
שחתמתי לשנה ושהיא מסתיימת בנובמבר לא משנה שמעולם לא חתמתי אל דבר .
בנובמבר חזרתי והתקשרתי לבקש לנתק אותי בשיחה והמתנה של שעות רבות על חשבוני הועברתי מנציג לנציג וטורטרתי הלוך ושוב בסוף לאחר התעקשות הנציג הואיל
הטובו להודיע לנו שניתקו אותי וזה סוף הסיפור .
לאחר חודש מופיע שוב חיוב
היום עוד חדשיים להחר מכן קבלנו שוב חיוב והתקשרנו שוב לברר מה קורה הנציגה אמרה שלא ניתקנו לאחר שעה של שיחה וצעקות ובכי בברור עם המנהל התברר
שאולי ישנה טעות והם יחזרו אלינו הם חזרו ומסרושהם טעו והם יחזירו לי את הכסף של החודש האחרון .וזה לא מקובל אלי
כספי , עלבון,שקרים , ועוגמת נפש סוג הנזק :
פצוי כספי אל כול התקוף החל מיולי + ריבית + ופצוי בגין עוגמת נפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גינת טופלה על ידי מחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה