|
|
|
|
|
|
חיוב לאחר ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היתחברתי לחבילת אינטרנט וקו טלפון של 012 לאחר יומיים הטלפון פשוט היפסיק לפעול וגם לאחר מספר רב של פניות שלי הבעיה לא ניפתרה החלטתי לבטל את העיסקה אחרי מספר ימים וזה היה פשוט בילתי אפשרי ועכשיו הם דורשים מימני תשלום של 1199 ש"ח עבור שרות ושיחות שלא בוצעו כלל ולא הוי מוכנים לקחת את הציוד שרכשתי בחזרה למרות שביטול העיסקה נעשתה ליפני 14 יום איפה פה חוק הגנת הצרכן ... ומדוע אני צריך לשלם על ציוד שלא בשימוש אודה לכם על היתחיסות לנושא תודה מראש
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר הרוש טופלה על ידי נציגת פניות הציבור של חברתנו, נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|