פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
עשיתי עסקה עם נציגת מכירות ב 7/1/08 שכולל תשתית של הוט ואת 012 כספק , בעלות חודשית של 79 ש"ח למשך שנה, נאמר לי כי החיוב יעשה דרך 012 וכי הוט יחייבו אותי חד םעמי ב49 ש"ח דמי התקנה.
להפתעתי הוט לא קיבלו מ012 את הקובץ מידע לגבי העסקה וגם חייבו אותי החודש בעלות תשתית של 55 ש"ח וגם 012 יחייבו אותי על תשתית וספק .
ז"א שאני מחוייבת דרך שתי החברות על אותו דבר.
ניסיתי במשך 3 פעמים להתקשר להוט והם העלו בועידה את 012 וכל פעם מ 012 מבטיחים שהם שלחו את הקובץ שיגיע תוך 24 שעות וכל פעם מהוט טוענים כי הם לא קיבלו זאת .
בינתיים זה הועבר היום שוב בקובץ ואני בינתיים מחוייבת.
חוץ מזה אותה נציגה שמכרה לי את מנוי , הבטיחה לי ערכת וידאו צ'ט , זאת ערכה שכוללת מצלמת אינטרנט ואוזניית מיקרופון , היא הבטיחה שתוך 14 יום זה יגיע אלי , היא לא ציינה שה"מתנה" היא בעלות של 29 ש"ח דמי משלוח , במקרה , חזרתי אל מוקד המכירות לבדוק בדיוק מה העסקה שמופיע שעשיתי , ועידכנו אותי שאני צריכה לשלם על המשלוח של המתנה ( דבר שלא עודכנתי עליו ) לאחר עצבים ותרגזויות , הם טענו כי יזכו אותי ובינתיים אני ממתינה .

כספי סוג הנזק :
דורשת שישלחו להוט את הוקבץ הדרוש על מנת שלא אשלם כפול ולקבל את המתנה שהובטח לי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת ישראלוב מזל טופלה במחלקת שירות הלקוחות.
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה