פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מאינטרנט 012במסגרת 14 ימים של החוק . נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אגש ישר לעבודות .
ב14/1/2008 מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי לחברת 012 לצורך קבלת שרות אינטרנט , קבלתי הצעה לחיבור עם ספק בשם הוט .
בתאריך 18/1/2008 הגיע טכנאי של הוט לביתי לצורך חיבור המודם .
בתאריך 1/2/2008 13 ימים לאחר שחוברתי ע"י הטכנאי לשרות האינטרנט ביקשתי לבטל את העסקה .
לטענת נציגי החברות החוק של ביטול תוך 14 ימים במקרה זה לא עומד לצידי שכן החוק להגנת הצרכן מתייחס למוצר ולא לשרות אני לטענתם קיבלתי שרות ולא מוצר .
מבדיקה שערכתי בחוק להגנת הצרכן מ 1981 התברר כי נציגי החברה כנראה לא מבינים מה כתוב בחוק ,אז לעובדות .

בפיסקה 14ג' עסקת מכר מרחוק
תחת סעיף ג2 כאשר אדם רוכש שרות הוא רשאי לבטל אותו תוך 14 יום את העסקה .

לאחר הצגת עובדות אלו ,אני מבקש שיטפלו בפניתי בהקדם וינתקו אותי משרות האינטרנט .



עלבון, כסף , סוג הנזק :
ניתוק מידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר דהן יעקב טופלה . נשמח לעמוד לרשותו בכל עת תגובה:
ראו תגובה לעי"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה