התנתקות מאינטרנט 012במסגרת 14 ימים של החוק . |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
אגש ישר לעבודות .
ב14/1/2008 מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי לחברת 012 לצורך קבלת שרות אינטרנט , קבלתי הצעה לחיבור עם ספק בשם הוט .
בתאריך 18/1/2008 הגיע טכנאי של הוט לביתי לצורך חיבור המודם .
בתאריך 1/2/2008 13 ימים לאחר שחוברתי ע"י הטכנאי לשרות האינטרנט ביקשתי לבטל את העסקה .
לטענת נציגי החברות החוק של ביטול תוך 14 ימים במקרה זה לא עומד לצידי שכן החוק להגנת הצרכן מתייחס למוצר ולא לשרות אני לטענתם קיבלתי שרות ולא מוצר .
מבדיקה שערכתי בחוק להגנת הצרכן מ 1981 התברר כי נציגי החברה כנראה לא מבינים מה כתוב בחוק ,אז לעובדות .
בפיסקה 14ג' עסקת מכר מרחוק
תחת סעיף ג2 כאשר אדם רוכש שרות הוא רשאי לבטל אותו תוך 14 יום את העסקה .
לאחר הצגת עובדות אלו ,אני מבקש שיטפלו בפניתי בהקדם וינתקו אותי משרות האינטרנט .
|
עלבון, כסף , |
סוג הנזק : |
ניתוק מידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|