פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של חברה זו מזה כשנתיים כמעט(בנושא אינטרנט), כאשר התשתית היא של חברת הוט.
בתחילה גבו ממני סכום של 90 ש"ח לחודש גם עבור התשתית וגם עבור מנוי האינטרנט.
כיום למרבה הפליאה גיליתי כי במשך שנה גם חברת 012 , וגם חברת הוט גובות ממני את אותו הסכום,כך שבפועל אני משלם כפול.
כאשר פניתי ל- 012 ובקשתי להתנתק,נתקלתי ביחס מחפיר וגרוע שכלל ניתוקי טלפונים ע"י נציג שירות שלהם בשם אלירן.
כל רצוני הוא להתנתק מהם, ושישיבו לי את הכסף(כפל גביה) עבור שנה של גבית תשלום כפול. לצערי כל פניותיי להתנתק נתקלות באטימות הנציגים שמנתקים שיחות ברוב חוצפתם. לדעתי המטרה כאן היא פשוט לשבור את הלקוח שרוצה לעזוב.
לטיפולכם המסור אודה
יוסי
זמן , וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי של גביה כפולה, והתנתקות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אלבז טופלה על ידי נציגה במחלקת פניות הציבור של חברתנו. אנו מודים למר אלבז על שבחר להמשיך וליהנות משירותי האינטרנט של חברתנו ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה