פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות השמרטף של 012 עלול לא לפעול (גם כאשר המנוי ממשיך לשלם עליו) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מי שמצטרף לשרות השמרטף של 012 לא יודע כי מדובר בחבילת תוכנה שתוקפה מוגבל בזמן, מין פצצה מתקתקת. זה לא כתוב באתר של קוי זהב, לא מופיע ברשימת "השאלות הנפוצות" וגם נציגי שרות הלקוחות לא יספרו על כך בטרם הצטרפת.
תוקפה של החבילה פג, מרגע שהופעלה, תוך פרק זמן לא הגיוני (נניח 10 חודשים ו 5 ימים) ששום נציג של החברה לא הצליח לספר לי מהו ולפי מה הוא נקבע!
הבעיה היותר חמורה היא שמרגע שהתוכנה הפסיקה לפעול הילד שלך, שחשבת שלא יוכל לגלוש לאתרים לא רצויים, הופך להיות לא מוגן, בעוד הוריו ממשיכים לשלם בגין "השרות" למחשב של הילד, שבפועל הופסק.
בסופו של דבר, אחרי שדברתי עם משהו כמו תריסר נציגים של 012 לאורך 3 ימים, בזבזתי שעות בטלפון, הועברתי כמה פעמים מתמיכה טכנית לשרות לקוחות (ובחזרה), הבטיחו לי כל יום (!) ש"נציג בכיר"/"נציג מחלקת תוכנה"/"מנהל משמרת" יתקשר אלי (ואף פעם זה לא קרה) הבנתי ש 012 מכרה לי שרות בעל תכונה בעייתית שאין ביכולתם או ברצונם לפתור.
הבנתי את הראש והפסקתי להתקשר.
אגב, לחברת קוי זהב יש גם שרות אלטרנטיבי שנקרא: "בקרת הורים". טיפה יותר יקר, אבל הסכמתי להצטרף אליו.
אלא שנציגת התמיכה הטכנית, שהציעה לי את השרות האלטרנטיבי, ציננה מיידית את "ההתלהבות". היא הסבירה לי שלא אוכל להשתמש בשרות "בקרת ההורים" כי אני גם מנוי על שרות "גלישה בטוחה" (סינון וירוסים ותוכנות ריגול) ושני השרותים הללו לא חיים בשלום זה עם זה. אין לי ספק שזה לא חייב להיות ככה אבל כשאתה מנוי ב 012 אתה כבר לא מופתע משום דבר.
כלומר, כעת אני נדרש להחליט אם אני רוצה להגן באופן קבוע על הילדים שלי נגד אתרים "רעים" או שאני רוצה להגן באופן קבוע על המחשב שלי מפני וירוסים.
לדעתי, אחרי אינספור טלפונים לחברה הזו, מי שרוצה "גם וגם" צריך כנראה לחפש חברה אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
או לספק תוכנת הגנה אחרת או לפתור את הקונפליקט בין השרתים של החברה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מורגנשטרן מוטי טופלה במחלקת פניות הציבור.
נשמח ולהמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה