|
|
|
|
|
|
זהירות מניוד מספרים מבזק ל-012 |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ק"ם 55 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.2.2008 הגיע טכנאי לבצע התקנה וניוד מספר טלפון מבזק ל-012.
ההתקנה בוצעה במהירות והובטח לי שהניוד יבוצע תוך 24 שעות (למרות שההתקנה בוצעה לפני השעה 14:00 ועל פי חוק מחויבת להתבצע באותו יום).
במהלך 3 הימים הבאים בהן נותקתי מבזק אך לא חוברתי ל-012 התלוננתי רבות והתברר לי כי ל-012 יש בעיה מערכתית לנייד מספרי בזק לשרת שלהם בעיה שהייתה להן עוד טרם ההתקנה אצלי, פשוט המידע לא הועבר לשירות / תמיכת לקוחות. רק לאחר 4 ימים בהן לא היה לי קו הועבר המספר סוף סוף (עדיין אינו יציב ויש שיבושים) כמובן ללא הודעה וזאת למרות שהובטח לי SMS לסלולארי שלי.
להפתעתי הרבה התברר לי כי שיחות שברצוני לבצע למספרי טלפון של בזק מהקידומת שלי (03) אני צריך כיום לחייג קידומת זו דבר שלא נאמר לי לאורך כל השיחות שלי עם נציגי 012. הדבר מכביד מאד ומצריך תיקון של כל זכרונות הטלפונים שיש לי בביתי.
מדוע 012 לא הפסיקה את קליטת לקוחות כל עוד היה לה את בעיית הניוד?
מדוע לא טורחים לידע את הלקוח על שינוי באופי החיוג גם למי שמנייד מספר בזק (אין גם כל איזכור באתר שלהם לצורך לחייג קידומת).
|
בזבוז זמן, הולכת שולל |
סוג הנזק : |
פיתרון בעיית החיוג המצריך קידומת / תשלום מלוא סכום ניוד המספר לספק שירות אחר ללא כל קנס מצד 012 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של מר זילברברג יורם טופלה על ידי נציגת פניות הציבור לשביעות רצון הלקוח.
נשמח להמשיך לעמוד לשירותו בכל עת. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|