פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לקוח לאחר הודעה בע"פ בטלפון והמשך חיוב החשבון על שירות שלא ניתן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נגמרה לי ההתחייבות בספטמבר 2007. לפני כ-ארבעה חודשים, באוקטובר 2007, ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט של 012 והובטח לי ע"י הנציג בטלפון ממחלקת "קשרי לקוחות" שאנותק. עברתי מיד ל014.
החודש אני מגלה בחשבון שלי שלא נותקתי והמשיכו לחייב אותי כל חודש וכבר מעל ל250 ש"ח!!!
זהו מעשה חמור ביותר ועבירה על החוק של מדינת ישראל הקובע כי הודעה בע"פ לנציג שירות לקוחות על ניתוק ובקשה מחייבת את החברה. השיחות מוקלטות וניתן לבדוק.
אחרי שיחות רבות השבוע הבנתי כי במענה הטלפוני שלכם שמעביר לקוחות מנציג לנציג במטרה לייאש לקוחות אין סיכוי לתשובה חד משמעית ולהענות לבקשתי להתנתק.
אני רוצה את כספי בחזרה, ניתן לראות ב"לוגים" של שרת הDHCP של 012 קווי זהב שלא קיבלתי אייפי כבר מעל ל4 חודשים, ולכן לא התחברתי ולא ידעתי כי אני עדיין מנויה בחברתכם, גם אחרי בקשה מפורשת להתנתק והבטחה ע"י נציג קשרי לקוחות שאנותק!
אני רוצה שתנתקו אותי סוף סוף! באתר 'תלונה' ראיתי כי זו לא פעם ראשונה שאתם משקרים ללקוחות בטלפון ולא מנתקים ומנסים לייאש. התלונות ששם יכולות להוביל לאנשים שיהיו עדים בתביעה ענקית שתתגבש נגדכם ע"י ארגון אתר אינטרנט שיוביל את המאבק נגד שירות הלקוחות הלקוי שלכם והשקרים הבזויים.

דרישתי: ניתוקי המוחלט מהשירות שלכם כספק אינטרנט והחזר כספי שנגבה ממני ללא ידיעתי, בניגוד לחוקי מדינת ישראל בנוגע להודעות ניתוק.
בברכה,
ויקטוריה ט.
כספי סוג הנזק :
דרישתי: ניתוקי המוחלט מהשירות שלכם כספק אינטרנט והחזר כספי שנגבה ממני ללא ידיעתי, בניגוד לחוקי מדינת ישראל בנוגע להודעות ניתוק. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת ויקטוריה טרן טופלה על ידי נציגת פניות הציבור לשביעות רצונה.
אנו מודים לויקטוריה טרן על פנייתה נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה