אי ניתוק לקוח לאחר בקשה, גניבה, שקרים, סחבת |
נושא התלונה: |
פנחס אבנר |
שם/כינוי: |
יום ראשון 21 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
האצ"ל 13א, גבעה צרפתית, ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2007 ביקשתי מחברת 012 שינתקו אותי משירות האינטרנט והנציגה שדיברתי איתה אישרה את הבקשה.
(החברה מודה שרשום להם כי טילפנתי וביקשתי לנתק האינטרנט).
אך החיוב ממשיך לרדת מהוראת הקבע בבנק: 59 ש"ח כל חודש.
בכל פעם שאני מטלפן להתלונן - יש לחכות זמן רב וכל פעם מעבירים אותי בין נציגים שונים. רק לאחר שהתחלתי לצעוק, הציעו לי זיכוי על גלישה באינטרנט.
ציינתי שאני לא מעוניין בזיכוי ורוצה את הכסף שהם גנבו לי (הם לקחו מהחשבון שלי כסף - הם לא לקחו זמן אינטרנט או זיכוי).
הבטיחו לי שמנהל יחזור אלי תוך 48 שעות - וגם זה לא קרה. מוסיפים חטא על פשע: הם גם משקרים וגם גונבים.
בזבזתי המון זמן אויר בסלולארי, שעות עבודה, ועצבים.
שיא החוצפה זה ש012 מודים שביקשתי לנתק, מודים שלא השתמשתי ולא הייתי מחובר לאינטרנט כל התקופה (בכלל החזרתי את המודם לHOT ככה שלא היה באפשרותי להשתמש באינטרנט כלל) ופשוט אומרים שהם לא יכולים להחזיר כסף אלא רק זיכוי.
כסף הם יכולים לקחת (לגנוב!) אבל, להחזיר - את זה הם לא מסוגלים לעשות.
|
כספי + עוגמת נפש + |
סוג הנזק : |
החזר כספי על כל התקופה + ריבית + התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|