פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לקוח לאחר בקשה, גניבה, שקרים, סחבת נושא התלונה:
פנחס אבנר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
האצ"ל 13א, גבעה צרפתית, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2007 ביקשתי מחברת 012 שינתקו אותי משירות האינטרנט והנציגה שדיברתי איתה אישרה את הבקשה.
(החברה מודה שרשום להם כי טילפנתי וביקשתי לנתק האינטרנט).
אך החיוב ממשיך לרדת מהוראת הקבע בבנק: 59 ש"ח כל חודש.
בכל פעם שאני מטלפן להתלונן - יש לחכות זמן רב וכל פעם מעבירים אותי בין נציגים שונים. רק לאחר שהתחלתי לצעוק, הציעו לי זיכוי על גלישה באינטרנט.
ציינתי שאני לא מעוניין בזיכוי ורוצה את הכסף שהם גנבו לי (הם לקחו מהחשבון שלי כסף - הם לא לקחו זמן אינטרנט או זיכוי).
הבטיחו לי שמנהל יחזור אלי תוך 48 שעות - וגם זה לא קרה. מוסיפים חטא על פשע: הם גם משקרים וגם גונבים.
בזבזתי המון זמן אויר בסלולארי, שעות עבודה, ועצבים.
שיא החוצפה זה ש012 מודים שביקשתי לנתק, מודים שלא השתמשתי ולא הייתי מחובר לאינטרנט כל התקופה (בכלל החזרתי את המודם לHOT ככה שלא היה באפשרותי להשתמש באינטרנט כלל) ופשוט אומרים שהם לא יכולים להחזיר כסף אלא רק זיכוי.
כסף הם יכולים לקחת (לגנוב!) אבל, להחזיר - את זה הם לא מסוגלים לעשות.
כספי + עוגמת נפש + סוג הנזק :
החזר כספי על כל התקופה + ריבית + התנצלות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר פנחס טופלה על ידי מחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה