פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות של חברת 012 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים פנוי אלי מוכרים של קווי זהב 012 והציעו לי להתחבר לשרות הטלפון
הסכמתי ותואם טכנאי ץ הטכנאי היגיע התקין את הקו לאחר כארבע שעות נעלם הקו
התקשרתי לקווי זהב הייתי במשך שעתיים לפחות עם התמיכה הטכנית שלכם נציג השירות אמר לי שהטכנאי התקין לא בסדר וצריך לשלוח לי טכנאי לתקן את התקלה
אבל טכנאי יהיה רק ביום שני והקו הותקן ביום חמישי
הסברתי לו שזה לחכות הרבה זמן במיוחד שאתם אלה שהתקנתם לא תקין את הקו לא עזר לי
לבסוף אחרי מספר שיחות לא נעימות אתה יכול לבדוק אם אתם מקליתים אותם אז תאזין

הוחלט שאני מבטלת את העיסקה איתכם ואז נציגת השירות אמרה לי שהעיסקה בוטלה ואני צריכה לשלוח את המתאם בדואר רשום לרח הסיבים ועד שהוא לא מגיע אני יחוייב ב9.90 ש"ח לחודש
היום יום שני ה18-02-08 בזק היו אמורים להחזיר לי את הקו לקחתי יום חופש לחכות לטכנאי הם לא היגיעו אבל התקשרו להגיד לי שקווי זהב 012 לא שיחררו את הקו ולכן הם לא יכולים להתקין לי את הקו
אני חושבת שהחוצפה שלכם להתייחס ככה לאנשים היא דבר מזעזע עד עתה בזק טוענים שאתם עדיין לא משחררים לי את הקו אתם חברה של שקרנים אין מילה אחרת לכנות אתכם
וכספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר יוני רועה טופלה במחלקת פניות הציבור.
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה