פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ושירות לקוי נושא התלונה:
שניידר דליה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי באוזני התמיכה של 012 שמאז שחיברו אותי לשירותי הטלפוניה שלהם האינטרנט איטי מאוד, הם ניסו לעזור ללא הצלחה. כבר שבוע שאני מנסה לדבר עם אחראי והחברה לא מנסה לעזור לי, שלחתי אימיילים והתקשרתי פעמים רבות. נציגי שירות עונים וכשאני אומר מה הבעיה מנתקים לי בפנים! ועדיין לא ענו לי בדואר אלקטרוני או הטלפון. אני מבקש לדבר עם אחראי בדחיפות. מתאם השיחות שלהם מנותק כבר שבוע ואני משלם להם לחינם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על עוגמת הנפש והטלפונים הרבים, פיתרון מלא לאינטרנט איטי ע"י החלפת המתאם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
שי עזרא מנהל מרכז עסקי שם ותפקיד:
נציג בכיר חזר ללקוח ובדק את טענתו. תגובה:
בתום הטיפול הלקוח שבע רצון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה