פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק מיידי בשל רשלנות,עוגמת נפש ואי גילוי נאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב תלונתי כפי שהובאה במגוון מסרים באמצעות האינטרנט (מייל), עד כה -לא קיבלתי כל תגובה מ-012 שבוחרים להתעלם בחוסר אלגנטיות. המסר הועבר כבר פעמים רבות לשלוחות שונות בחברה (למעלה מחודש וחצי) - כפי שנתבקשתי לעשות- אך ללא מענה עד כה.

מבקשת לנתק את המנוי מיידית.



בתאריך 11.1.08 התחברתי לשירותי האינטרנט של חברתכם 012. בשל תקלות חוזרות ונשנות ,ושיבושים רבים בקו - התקשרתי מס' פעמים לשירות הלקוחות ונתקלתי בזמן המתנה ממושך ומיותר.
לאור זאת, התקשרתי לשירות הלקוחות מס' פעמים וביקשתי להתנתק משירותי האינטרנט , בכל פעם אמרו כי יעבירו את המסר הלאה ונציג בכיר יחזור אלי לבצע את הניתוק, ואף אחד לא התקשר... כעבור מס' ימים ,משראיתי כי אף אחד לא יוזם שיחה אלי - התקשרתי שוב, ונתקלתי באותה סיטואציה 3 פעמים ,עד שב-29.1 התקשרה נציגה /דפנה , דיברתי עימה והיא מסרה לי מס' פנייה (31189058) שבה היא בוודאות מבטלת לי את מנוי האינטרנט. כשחזרתי הבייתה הופתעתי לגלות כי האינטרנט עדיין פועל. שוב התקשרתי למח' שירות לקוחות והפעם לא נעניתי בשל השעה.
יום למחרת דיברתי עם נציגה נוספת , זו האחרונה טענה כי הפנייה הייתה עבור ניתוק הטלפון (072). הודעתי לה כי אין ברשותי טלפון מסוג זה וכי הודעתי שבוע לפני כן כי אני לא מעוניינת בקו כי אין לי צורך בו כרגע וכי יום לפני כן דאגה הנציגה בשם דפנה - לבטל את מנוי האינטרנט.
(זאת לאחר שביקשתי זאת ישירות מול הנציגה ש'כפתה' עלי להתחבר לשירות, בעוד אני מבהירה לה כי אין לי צורך בטל' בבית כרגע וכי עדיין איני מחוברת לפקס, והיא בכל זאת שלחה טכנאי לביתי!!!!)

הסברתי לה שוב כי אינני מרוצה מהשירות של האינטרנט ועל כן אני מעוניינת להתנתק מכם, היא שוב אמרה כי יחזור אלי נציג בכיר שצריך לאשר זאת. נתתי לה את מס' הפנייה והיא אמרה כי אני צודקת וכי היא תעביר את זה הלאה כדי שזה יטופל.

היום - 31.1.08 שוב נוכחתי לדעת כי אינני מנותקת מכם - אז שוב התקשרתי , והועברתי ל'אלכס' משירות לקוחות שטען בתוקף כי לא ניתן לבטל את המנוי וכי אני מחוייבת אליכם, וכי אכן לאחרונה יש עומס על הקווים וריבוי פניות.

1. התחברתי אליכם ב-11.1.08, כבר לאחר מס' ימים התקשרתי וביקשתי לנתק את המנוי כי אינני מרוצה מהשירות. מדוע לא יצרו עימי קשר מיידי? מדוע נתנו לזמן לחלוף בלי לטפל בבקשתי.
מדוע אני צריכה לבזבז זמן עבודה ופנאי יקר לשם טיפול בתקלות של החברה שלכם?
2. מדוע לא הסבירו עניינים פורמאליים אלה ביום בו ביצעתי את הרכישה של המנוי?
3. איך המוקדנית שחיברה אותי לתוכנית הגיעה למס' הטלפון הנייד שלי טרם הייתי קשורה אליכם בשום צורה?
4. מדוע ,למרות שביטלתי את הזמנת קו הטלפון הגיע טכנאי לביתי ,כשהוא המום ולא יודע כי ההזמנה בוטלה כלל????
5. כיצד אתם מצפים ממני , לקוחה חדשה ,להתרשם מכם - כששום ערוץ תקשורת שלכם לא פועל כראוי???
ועדיין כופים עלי התחייבות מפלצתית שכזו ,מבלי שאני רוצה בכך???

6. מדוע אתם ממשיכים לצרף לקוחות חדשים בעוד אינכם מסוגלים להתמודד עם עומס ועם ריבוי תקלות טכניות בקו האינטרנט???

7. מבקשת להודיע בזאת חד משמעית ומיידית כי אני לא מעוניינת במנוי האינטרנט ולא במנוי הטלפון מטעמכם בשל הסיבות הנ"ל. להזכירכם כי עד כה טרם חלפו 3 שבועות מיום התקשרותי עימכם, וכי מיום פנייתי הראשון אליכם לא עברו אפילו 14 יום!!!
8. נא לנתק אותי מיידית משירותכם ,ולהסיר את התשלומים מכרטיס האשראי.
9. באם לא תבצעו את החלטתי במיידי- אפעל למיצוי זכויותיי עפ"י כל דין.
כספי,בזבוז זמן ועצבים סוג הנזק :
ניתוק מיידי של המנוי! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פנייות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת קרן טופלה במחלקת שירות הלקוחות .
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה