פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי, סירוב לתת החזר כספי מלא ועיכוב ההחזר. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה עסקית של קווי זהב והוט. היה ברשותי ראוטר שרכשתי מ-קווי זהב ב2005.
במהלך 2007 התגלו בעיות גלישה ברשת. לאחר בדיקה עם הכבלים ועם התמיכה הטכנית של קווי זהב הבעיה אובחנה כבעיה ספציפית של הראוטר. סיכמנו על ביקור טכנאי בתשלום כי תוקף האחריות פג. עלות הביקור שסוכמה: 50 דולר.
הטכנאי הגיע לביתנו בדק את הראוטר וקבע כי יש להחליפו, בשיחה עם קווי זהב לא הגענו לעמק השווה בנוגע למחיר הראוטר והחלטנו לרכוש ראוטר באופן עצמאי.
תלונה זו יוצאת מנקודת הנחה שבדיקת ראוטר ללא החלפתו לא אמורה לארוך, ואכן לא ארכה, יותר מחצי שעה.
בתחילת נובמבר השנה הופתעתי לגלות בהוראת הקבע בכרטיס האשראי חיוב של קרוב ל 1500 ש"ח לפקודת קווי זהב (בניגוד לחיובים החודשיים של 60-120 ש"ח).
לאחר בירור הסתבר שחויבתי על חמש שעות ביקור טכנאי לפי 60 דולר לשעה!!!
מאז (8/11/07) ועד היום (27/2/08) העברתי שעות ארוכות מזמני בהמתנה על הקו ובשיחות ארוכות עם נציגי השירות של 012. הובטח לי זיכוי חלקי על שלוש שעות ביקור טכנאי זיכוי שאינו מספק אותי ובנוסף- עדיין, כארבעה חדשים לאחר החיוב, טרם הגיע לחשבון הבנק שלי. היום שוחחתי שוב עם נציג והתברר לי שהתכוונו לנכות את הזיכוי מחיובים עתידיים, לאור מחאתי (מכיון שאינני מעונינת להמשיך להיות לקוחה של החברה) הוגשה פנייה ולדבריהם (שבינתיים, מנסיון, מוחזקים בעיני כלא אמינים) אקבל את הזיכוי במועד החיוב הקרוב.
פרט למחדל הנ"ל עלי לציין את משכי ההמתנה הארוכים, הבטחות שיחזרו אלי שחלקן הגדול לא קוים, והאפשרות לדבר עם נציג בכיר ניתנה לי רק לאחר נדנוד, איומים וצעקות. קשה להאמין שהערמת הקשיים הרבים בדרכו של הלקוח נעשית בתום לב. בנוסף לא ניתן לי לערער על גובה הזיכוי (נמוך באופן שרירותי ושערוריתי מן המגיע לי), לא פוציתי על זמני (60 דולר לשעה?) ועל עגמת הנפש הרבה שנגרמה לי, ולא זכיתי ולו בשמץ של התנצלות על הטעות.

כספי, בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא על ביקור הטכנאי + פיצוי שיבוצע באופן מיידי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת בלאס אדית טופלה במחלקה העיסקית לשביעות רצונה.
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה