פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
28.02.2008
לכבוד מנהל מחלקת שירות לקוחות-פרטי

הנידון תלונת שירות חמורה ביותר נגד החברה ונציגיה.

שלום שמי רויטל לוי ואני מנויה חדשה בחברתכם.על אינטרנט וטלפון. ב20.2.08 ביקשתי להצטרף לחברתכם,
כלקוחת אינטרנט וטלפון.בזמן השיחה ביקשתי ניוד של מס' הבזק הקיים שלי 03-9190460 ונציגת המכירה
הסבירה לי שלבקשתי יבואו לחבר אותי ביום שישי,אך חיבור וניוד בפועל יבוצע ביום ראשון. בינתיים ניתן לי מס' תחליפי.
כמובן שהסכמתי ברצון.וכך היה, באו חיברו צרפו..מציגת המכירה הייתה מקסימה וכן המתקין.

ומשם החלה קומדיה של טעויות..יום ראשון עבר וטרם בוצע נייוד הקו וכן יום שני.ביום שלישי התקשרתי לבדוק מדוע
לא בוצע הניוד.ענתה נציגה חביבה לאחר 20 ד' המתנה!! התנצלה והסבירה שהמתקין לא העביר את הטופס וב- 4 שעות הקרובות יבוצע ניוד הקו. הסכמתי..ניתקתי והמתנתי בסובלנות עברו 6 שעות וטרם נוייד המס'! שוב התקשרתי התלוננתי וביקשתי
שמנהל יחזור עם תשובות ושאין אני (לקוחה חדשה!) מרוצה מהשירות..

מיותר לציין שאיש מחברתכם לא הועיל לחזור.מה שבהחלט מורה על זלזול חמור בלקוחות החברה.

שוב אתמול התקשרתי למוקד השירות 1828 בשעה 17:25 לאחר כ 20 ד' המתנה ענתה נציגה בשם היידי.הסברתי את הבעיה
והיא ביקשה שאמתין.לאחר 10 ד' המתנה תמימות שוב ענתה היידי "שירות שלום מדברת היידי.." הופתעתי!
הסברתי לה שהיא שחכה אותי על הקו..זו הופתעה שאלה שוב לתקלה והשאירה אותי על הקו!!!!
התקשרתי למוקד מהסלולרי שלי והופתעתי לשמוע שמוקד השירות סגור! שכן השעה הייתה 18:10!!!!

חוצפה שכזו וביזיון לקוח בצורה כזו אי אפשר לתאר במילים שקיימות בשפה העברית!.הגברת היידי נטשה לקוח
על הקו ופשוט סיימה את המשמרת!! גועל נפש של התנהגות כזו לא הייתי מצפה לקבל מחברה הנותנת שירות ללקוחותיה
ואף מתיימרת להיות הטובה ביותר!(אולי כדיי להשקיע יותר בכ"א מאשר בפרסומות).

היום 28.2 פניתי שוב למוקד השירות ושם ענתה נציגה מקסימה בשם יונית.מייד הבינה את התקלה,שהקו אכן נוייד אך השיחות מישום מה עוברות לתקליט ושיש תקלה.לאחר המתנה מרובה שבטח לא תלויה ביונית ,פנתה למחלקת התפעול והזיזה עניינים.התנצלה על התקלה והסבירה כמו קודמותיה, שהיום התקלה תסודר ואוכל לקבל שיחות במס' שלי.
את זה עוד נראה..כמובן רק הזמן יעשה את שלו..

בתור עובדת חברת 012 לשעבר.ואחמ"שית במחלקת שרות לקוחות (ליסינג תפעולי) בהווה אני מאוכזבת מאוד מהשירות,
הלוקה בחסר ומזמני ההמתנה המטורפים . יש בזה טעם לפגם כאשר נציגת החברה נוטשת לקוח פעמיים על הקו!
ומנהל המשמרת לא חוזר ללקוח לא מרוצה. אני מצטערת על היום בו החלפתי את בזק בין לאומי בחברת 012
חברה שלא מעריכה את לקוחותיה החדשים ומה שחשוב לה זה רק להשקיע במכירה עצמה ובפרסום!

עצוב ומאכזב שאצטרך לסבול שנה בחברה שעל דיגלה חרוט סמל השירות אך בפועל..המצב שונה בהחלט.

על טיפולכם ותגובתכם המהירה אודה
רויטל לוי 052-8716797
03-9190460
[email protected]

השקעה בנציגי החברה בנוסף לפירסום האינטנסיבי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח טופל ביום שנישלח המכתב תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה