פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה לאתר תלונה בגלל סיבות רבות. אני ומשפחתי לקוחות של חברת 012 ומשתמשים במספר שירותים (אינטרנט, שיחות בארץ ושיחות בינ"ל). מאז שאני מנוי בחברה, השירות לא משתפר אלא רק מחמיר. להלן מספר נושאים שאני רוצה להעלות:
1. זמן ההמתנה להגעה לנציג: בשביל לקבל שירות, אני צריך להמתין בממוצע 22 דקות. לאחר שהמתנתי 22 דקות, מעולם לא הגעתי לנציג הנכון, ואז הועברתי בין 4-5 נציגים עד שסוף סוף (אם בכלל) הגעתי לנציג שיטפל בי. כל זאת ועוד, אחרי שאני קיבלתי טלפונים של המחלקות המטפלות.
2. מקצועיות הנציגים: רוב הנציגים מאוד לא מקצועיים ומתייעצים עם אחראי משמרת באופן קבוע, במקום שאני אקבל פתרון לבעיות פשוטות , אני נאלץ להמתין עוד זמן רב עד שאני מקבל תשובה מנציג שבודק עם אחראי משמרת.
3. הנציגים מחולקים לפי "תחום התמחות" - כך שבמידה ואני לקחתי מספר שירותים מהחברה, אני צריך לקבל תשובות ממספר נציגים - ממש אבסורד!
4. מחירים גבוהים: במידה ואני לוקח מספר שירותים , במקום לבוא לקראת הלקוח ולתת מחיר לחבילות משולבות, אני נאלץ לשלם כפול .
הקצאת נציג בכיר שמטפל בכל השירותים , ומתן חבילות שירות כדאיות יותר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח טןפל תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה