פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת היתנתקות משרותי החברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה 28/2/08 יצרתי קשר עם החברה במטרה לבטל את המנוי
ניתקלתי בנסיון להתיש אותי עיי העברה מנציג לנציג ובזמן המתנה ארוך במיוחד
לבסוף כשכבר הגעתי לנציג בטלפון נאמר לי שהו אלא יכול לנתק אותי מהשרות בטענה ש"כל העמדות תפוסות" ויחזרו אלי בהמשך
הגיע יום ראשון ה2/3/08 והיתקשרתי שוב מכיון שאף אחד לא חזר אליי ושוב התחילה הסחבת בטלפון.
ביום חמישי כשיצרתי קשר התאריך היה 28/2/08 והיום התאריך 2/3/08 חודש חדש וכמובן שזה נותן להן אפשרות לחייב שוב את כרטיס האשראי מכיוון שזה חודש חדש ועדיין לא ניתרו אותי
כספי,זמן עבודה סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
טופל ע"י קישרי לקוחות תגובה:
ראו תגובה לעי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה