פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת והגבלת הכניסה והשימוש בתוכנות לשיתוף קבצים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 שנים הייתי לקוח בחברת אינטרנט זהב. לאחר תקופה מסויימת הרגשתי האטה משמעותית בהורדות קבצים ובמיוחד בתוכנות שיתוף, כגון: SoulSeek, Kazaa, Emule וכו'.
התקשרתי בזמנו לשירות הטכני, ושם נאמר לי ללא בושה, שהם אכן מגבילים את מהירות ההורדה על פי הוראה שקיבלו מגבוה.
מיד ביקשתי להתנתק ועברתי ל-012 קווי זהב.
לפני כחודשיים, התחילו הבעיות.
התוכנות לשיתוף קבצים שאני משתמש בהן (והן הסיבה היחידה שאני משתמש במהירות של ה-3 מ"ב (Download) וה-278 ק"ב (Upload) לא התחברו יותר!
מדובר בתוכנות לשיתוף קבצים כגון: Torrent, Emule, SoulSeek, Kazaa וכו'.
כל נסיונותיי למצוא פיתרון לבעיה לא צלחו.
פירמטתי את המחשב והבעיה נשארה. התקשרתי ל-HOT, שלחו אליי טכנאי, עשה כל מה שיכל לעשות והבעיה נשארה.
אפילו לרגע לא חשבתי שהבעיה היא אצל ספק האינטרנט, קרי, אצל 012 קווי זהב.
מרוב ייאוש, ביקשתי מחבר את השם והסיסמה שלו של 013 ברק, לבדוק אולי במקרה הבעיה היא אצל הספק.
להפתעתי ולאכזבתי הרבה ביותר, גיליתי שכל התוכנות (כולן!) התחברו מיד והחלו להוריד במהירות גבוהה ביותר.
מיד התקשרתי לתמיכה הטכנית של קוו זהב ודרשתי פיתרון לבעיה. לאחר זמן מה, המליץ איש השירות הטכני הטלפוני שלהם שאני אחליף את כתובת ה-IP לחיבור שלהם מ-cablepns.012.net.il, ל-lns.inter.net.il. כלומר מ-012 לאינטרנט זהב.
לשמחתי (המוקדמת) הפעולה אכן עבדה, והתוכנות התחברו. אבל (וזה אבל גדול מאוד) הסיבה שבגללה התנתקתי לפני 5 שנים מאינטרנט זהב חזרה אליי "הפוך על הפוך"! מהירות ההורדה איטית ביותר, ולא עולה על יותר מ-1 ק"ב בשניה!
כלומר, עם ה-IP של קווי זהב אני לא יכול להתחבר יותר (מאז האיחוד שלהם עם אינטרנט זהב), ועם ה-IP של אינטרנט זהב אני יכול להתחבר, אבל להוריד במהירות מביכה, שגם לפני 10 שנים היו מתלוננים עליה.
מאז האיחוד של קווי זהב עם אינטרנט זהב, קווי זהב קיבלה, לאכזבתי, את ההגבלות הטכניות המבישות שלהם!
אינטרנט זהב היא חברה גרועה ביותר שהשתלטה על קווי זהב והרסה להם את כל המוניטין הטוב שהיה להם. בהחלט מעציב. הם היו החברה הטובה ביותר. כדי להוכיח את טענתי, השתמשתי שוב בשם המשתמש של החבר דרך 013 ברק, והמהירות קפצה מ-1 ק"ב לשניה ל-50 (!!!!!!!) ק"ב לשניה.
מיד התקשרתי לשירות הלקוחות של קווי זהב וביקשתי להתנתק. אחרי ביורוקרטיה טיפוסית של מספר העברות לנציגים שונים, הגעתי לנציג מאוד לא נחמד שלהם מ"קשרי לקוחות" שאמר לי שאין באפשרותי להתנתק ללא קנס מכיוון שאני מחוייב לשנה (עד אוקטובר 2008).
התקשרתי שוב לנציג התמיכה הטכנית של קווי זהב וסיפרתי לו את כל הסיפור.
הנציג אמר (לאחר בירור עם אחראי המשמרת) שאין להם מה לעשות בנידון.
התשובה כמובן לא סיפקה אותי, ולכן ביקשתי לדבר עם אחראי המשמרת. הנציג העביר אותי אל האחראי, אולם לאחר המתנה של 15 דקות, כשהוא לא ענה, ניתקתי.

כתבתי לקווי זהב מכתב המבוסס על מה שכתבתי כאן, וקיבלתי הודעה אוטומטית שאקבל תשובה לאחר כ-72 שעות. לאחר סיומן של 72 השעות, בהן "באופן מפתיע" לא קיבלתי שום תגובה, התקשרתי לשירות הלקוחות, ושם נאמר לי שלא מוצאים את המכתב שלי. מוזר שקיבלתי הודעה אוטומטית המאשרת את קבלת המכתב שלי, ושאקבל תשובה לאחר כ-72 שעות, אבל פתאום "לא מוצאים אותו".

אני דורש באופן הנחרץ ביותר, להעלות את הנושא לגורמים המוסמכים והגבוהים, ולבחור באחת משתי האופציות:
1) מציאת פיתרון מיידי לבעיה זו, שהחלה בדיוק (!) עם האיחוד של 012 קווי זהב עם אינטרנט זהב! לא מעניינים אותי השיקולים שבחרה 012 קווי זהב להתאחד עם החברה הנוראית הזאת, מעניין אותי רק לקבל את מה שאני משלם עבורו.
אף גורם ב-012 קווי זהב לא אמר שעם האיחוד עם אינטרנט זהב יתחילו להגביל ולחסום את השימוש בתוכנות לשיתוף קבצים!
ב-013 ברק אין הגבלה וחסימה כזו ולכן אין שום סיבה שהחברה שאני לקוח שלה במשך שנים תתייחס אליי ואל שאר הלקוחות שלהם כך!
2) לבטל מיד את תקופת ההתחייבות שלי, כדי שאוכל להתנתק מהם ולעבור לחברה שתדע לספק לי את הסחורה ממיטב כספי.

יש לציין שבכל יום שעובר, האכזבה שלי מ-012 קווי זהב רק הולכת וגדלה, וזאת עובדה מצערת ביותר, מכיוון שקווי זהב באמת היתה חברה טובה.
אני רק מעוניין להמשיך ולקבל את מה שהובטח לי ושאני משלם עבורו את מיטב כספי.
סדרו מיד את הבעיה הטכנית המביכה הזו ואשאר אצלכם עד סיומה של ההתחייבות, שלאחריה אתנתק מכם במהירות האפשרית לאחר 5 שנים, מכיוון שאתם מזלזלים בלקוחותיכם.
אם לא תוכלו לסדר בעיה טכנית זו, מכל סיבה שלא תהיה, תודו בכך, בטלו את התחייבותי וניפרד לשלום.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיתרון טכני מיידי לבעיה או ביטול ההתחייבות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר כוחי טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי נציג פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה