פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שיחה ע"י טלפן מכירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לאחר קבלת מכתב שחתום ע"י מר אורי ורטמן, סמנ"כל לקוחות פרטיים (מס' אסמכתה 2593) של קווי זהב, התקשרתי היום 04/03/08 בסביבות השעה 10.00 למוקד המכירות של החברה, על מנת לבדוק את האפשרות להתחבר עם קווי הטלפון ואינטרנט לחברה זו. לפני קבלת כל החלטה הייה בכוונתי לבדוק את התנאים של החברה הכוללים תנאי ההתחברות, תשלום ומס' פרטים תכנים. הטלפן (אינני זוכר את שמו) שוחח איתי כ 20-25 דקות. במהלך השיחה היו מס' לא מועט של פעמים שהוא לא היה מסוגל לתת תשובה ובעצמו והיה צריך להתייעץ עם אחרים (לכן השיחה ערכה זמן ממושך יחסית). לאחר זמן מסוים הטלפן התחיל "ללחוץ" אלי באופן אגרסיבי על מנת לסגור עסקה. אני עניתי לו שעד לקבלת פרטים מלאים וברורים אין בכוונתי לבצע את העסקה. יש לציין שטלפן זה לא ממש הצליח להסביר לי את הפרטים ע"פ בקשתי וכאמור הוא בעצמו היה צריך להתייעץ במשך זמן ממושך עם אחרים. בשלב מסוים הוא התלונן שאני מבזבז את זמנו (במילים "אנו מדברים כבר חצי שעה ואתה לא סוגר עניין"), שנראה לו שאני לא רוצה לבצע את העסקה וכדאי שננתק את השיחה. לאחר מס' ניסיונות להמשיך את השיחה על מנת לברר פרטים מלאים לקראת הזמנת השרות שלכם, הטלפן לא היה מוכן להתייחס יותר לשאלותיי ודרש בלשון אגרסיבית (אפילו בוטה) לנתק את השיחה. זה אכן מה שקרה.
התייחסות לקויה בלתי מקצועית, מעליבה ובזבזנית עוד לפני שהתחברתי אליכם מעלה בי תהיות לגבי המעבר לקווי זהב והכדאיות לחסוך מס' שקלים על חשבון האיכות.
בכבוד רב, וייס עמנואל
עלבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר וייס טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי נציג מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה