פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מוצר ושקר ללקוח נושא התלונה:
כרמי נדב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי להזמין אינטרנט אלחוטי ובטלפון הובהר לי שאם זה לא יעבוד כשורה אין בעיות בלהחזיר את המוצר עד 14 יום!כבר למחורת בבוקר התקשרתי לבטל את העיסקה ונאמר לי שאי אפשר לעשות כלום זאת אומרת שנשארתי עם האינטרנט האלחוטי שלא עובד(כל דקה הוא התנתק לכמה דקות)! עוד דבר היה שהסוכן שלהם שיקר אותי ודחף לי קו טלפון בסיבה שאי אפשר היה לחבר את האינטרנט האלחוטי בלי הקו טלפון שאחר כך הובהר לי שהוא פשוט שיקר אותי וחייב אותי בקו טלפון ובכלל לא באו לחבר לי אותו !!!!!!!חיכתי גם חמישה ימים שיחזרו אליי ויתנו לי תשובה ולא חזרו אליי עד שבסוף התחלתי להרים את קולי אחרי 5 ימים ואז העבירו לי איזו אחראית שאמרה לי שאין מה לעשות ואי אפשר להחזיר את המוצר!!אחרי שנאמר לי במפורש שאפשר להחזיר את המווצר!! גם הסוכן וגם המתקין!!
עלבון ו סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
טופל ע"י רשתות . נישמח להמשיך לעמוד לשרותכם בכל עת תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה