פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שנתי עבור שירות אינטרנט שלא בוצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח באינטרנט המהיר של ברק במשך מספר שנים,לפני כשבוע קיבלתי לפתע מכתב על חיוב לרשת האינטרנט של 012 כולל חיוב בבנק על חשבוני, הופתעתי ביותר, ולאחר שיחה עימם התברר לי שמבחינתם חתמתי איתם על חוזה בחודש דצמבר 2007, ופרטיי האישיים כולל פרטי חשבון לחיוב נמצאים אצלם.
הודעתי להם - שלא התחברתי לשום תוכנית מולם אף פעם, ובמיוחד לאור העובדה שאני משתמש בחיבור מול ברק מספר שנים, לאחר בדיקה מולם התברר שאין להם שום אסמכתא של חוזה מולי, בפועל לא בוצע שום שימוש בשירות אינטרנט זה, ובנוסף,אין להם הקלטה של שיחה זו, ולמרות זאת - הם סירבו להפסיק לחייב אותי ברמה שנתית, ואף התייחסו אלי בבוז תהומי.
כספי סוג הנזק :
הפסקה לאלתר של החיוב מולי, זיכוי על מה שירד , וכמו כן, פיצוי הולם על עוגמת נפש וזלזול בלקוח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתו של מר צפריר טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת פניות הציבור . תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה