פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במשך שנתיים, לאחר בקשה לניתוק השרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים (20.2.06) נרשמתי לשירות של ספקית האינטרנט 012, דרך הוט.
לאחר 4 חודשים (26.2.06) ביקשתי להתנתק מהשירות עקב מעבר דירה. בתור בן אדם שלא בודק את חשבונות הויזה שלו תחת זכוכית מגדלת, גיליתי רק לפני כחודשיים ש-012 המשיכו מאז לחייב את כרטיס האשראי שלי ב-60 ש"ח כל חודש.

פניתי לשירות הלקוחות של החברה, ונציג השירות הראשון אמר לי בפירוש שאכן נרשמה בקשה לניתוק ב-26.6.06. לאחר כמה שיחות (וניתוקים) עם נציגי השירות, הגעתי לרועי, מנהל קשרי הלקוחות של החברה. רועי אמר לי שלא התקבלה הוראה לניתוק השירות, ולכן הם המשיכו לחייב כרגיל. כששאלתי אותו לגבי אותה בקשה לניתוק שנציג השירות הראשון סיפר לי עליה, רועי נהיה מעורפל מאוד ואמר שזה הגיע מהוט. כששאלתי אם זה נראה לו הגיוני שלקוח משלם במשך שנתיים על שירות שהוא מנותק ממנו, רועי הקטין ראש ואמר שהם המשיכו לספק את השירות, ושזו בעיה שלי שלא השתמשתי בו.

אז כן, שילמתי במשך שנתיים על שירות שביקשתי להתנתק ממנו, לחברה שסומכת על זה שאנשים לא בודקים אותה וגונבת להם כסף. וכשהם נתפסים עם המכנסיים למטה? הם משתמשים בביורוקרטיה מעורפלת ומלוכלכלת כתירוץ. האם באמת אין מה לעשות במצב כזה?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא מתאריך 26.6.06 ועד היום. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח בוטל תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה