פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן במכוון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה 5-6 שנים אני מנוייה בקווי זהב 012 לשיחות לחו"ל בלבד. לאחר שאני מקבלת תעריף גבוה בחשבון בזק מהבירור עולה שהתשלום בחלקו הגדול הוא תחת 012.
פניתי ולאחר כחצי שעת המתנה על הקו בנסיונות להציג לנציג "השרות" ולאחר שהובהר לתדהמתי כי אינני מנוייה כלל (זאת למרות שנציגם החתים אותי בזמנו על הטופס ההצטרפות) ומתוך ידיעה ברורה שאני מנויה וזוכה להנחות הרשתי לעצמי להתקשר לחו"ל ולדבר ארוכות מהרגיל. משבקשתי לדבר עם מנהל השרות אני שומעת את האחראית מציעה לנציג "מה אתה רוצה שאעשה אז תנתק" ואכן כך.
לצערי לא לקחתי את שמות שני הנציגים "המובחרים". ועתה לאחר חיוג חוזר 10 דקות המתנה עונה לי הנציגה סטלה ומתריעה שתסגור את הטלפון גם כן. לאחר שביקשתי לקבל את מספר הטלפון של המנכ"ל או את אשמו את או הפקס. התגובה היתה גסה . לא יאומן.
ולגופו של עניין אני דורשת כי מלוא ההפרש שחובייתי בשנים מאז הצטרפותי ל012
יוחזרו לי מיידית. לא יתכן שהתעריף שנגבה/נגנב ממני היה גבוה פי כמה מכל החברות ושנעשה ללא ידיעתי. כיצד חברה שמפרסמת את עצמה כל כך יכולה להוליך שולל. לא הייתי טורחת לדבר על קו זה ובוודאי לא כוולונטר כספי. אין לי כל עניין להעשיר ארגונים מסוג זה.
מעבר לחוצפה והגסות רוח בה נוקטים הנציגים שלכם (אולי כי הם מצייגים תפיסה/או הלך רוח עסקי בו הם שרויים ומכירים היטב - כי אחרת לא ברור לי כיצד נושא כזה זוכה לאזלת יד והתחמקות) הרי שלי אין ולא היה כל אינטרס/עניין להצטרף ויתרה מזו "תמימותו" של הנציג לפיה אני יכולתי להתקשר דרך 00 (בזק)
איננה אפשרית כלל וכלל. כך ש012 נהנו מאוד מגבייה במרמה מחשבוננו.
אבקש את תגובתכם המיידית ובעיקר לאור העובדה שאין עם מי לדבר בתחנות אצלכם. צר לי שהפרסומת רחוקה מאוד מהמציאות העגומה וכן קיצייס הנערץ עלינו שותף לה.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תשובתינו נמסרה לגב' דניאל במישרין, נשמח לעזור לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה