פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה נכנסתי להתחיבות שהיתה אמורה להיות עד ל14.3.2008.
ב4.3.2008 התקשרתי לברר מחירים והגענו להסכמה במחיר בהנחה שההתחיבות תיכנס לתוקפה ב14.3.2008 בעת שההתחיבות הקודמת תסתיים.
ב5.3.2008 התקשרתי בכדי לומר שאני לא מעוניינת להמשיך נמסר לי כי אני בהתחייבות לעוד שנה החל מה4.3.2008 לאח ויכוחים ממושכים נמסר לי כי רק אם אמצא מישהו אחר להעביר לו את המנוי אוכל להשתחרר מההתחיבות.
מצאתי מישהו אך מאחר ואני מנויה גם לקו טלפון הפנימי מעבירים אותי מנציג לנציג ללא מתן מענה.כל אחד מוריד את האחריות מעליו.
בבקשה מחכה לפתרון מהיר
סמדר
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שלי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
טופל עי השרות תגובה:
ראה תאור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה