פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שרות שלא השתמשתי ולא ביקשתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חוייבתי בגין שרות של 012 שלא ביקשתי, כנראה בתקופה מסויימת קיבלתי איזה מתנה של שרות שלהם ובסוף התקופה הזו מה שהחברה הזו עשתה, החלה אינטרנט-זהב לגבות ממני כסף עבור שירות זה.
מאחר ולא השתמשתי בתיבת הדואר של אינטרנט זהב לא הייתי מודעת לכך.
א. חוייבתי בדמי עלות השירות למשך תקופה ארוכה אף על פי שלא השתמשתי בו מעולם.
ב. אני לא מבינה כיצד החברה מסוגלת לחייב אותי בתשלום ללא שום מסמך חתום על ידי שמאשר רכישת שירות כזה
כמובן שפניתי לחברה והם טוענים שאני מחוייבת עד אוקטובר, שיוכחו. הם החזיקו אותי בקו הטלפון כשעה ולבסוף אמרו שלא מוכנים לנתק, קודם כל פניתי לחברת האשראי וביטלתי את הוראת הקבע שלהם. אין לי מושג כיצד השיגו אבל כנראה שביקשו פרטי כרטיס בזמן הענקת ה"חינם", טעות...
אני מחוברת כבר המון זמן לחברה אחרת ולא משתמשת בשרותיה.
טעות שלי שלא שמתי לב לחיובים הקודמים, זה מלמד אותי לבדוק טוב את פרוט החיובים בכרטיס האשראי מה שלטפשותי אני לא עושה... לומדים מטעויות.

כספי סוג הנזק :
מבקשת רטרו את כל הסכום ששילמתי לחינם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תשובתינו נמסרה לגב' פריינטה במישרין, נשמח לעזור לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה