פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בתגובה שכתבו לתלונתי באתר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.11.07 פירסמתי באתר תלונה תלונה על 012.
כעת ראיתי שבתאריך 8.12.07 הגיב בית העסק וטען:

"פנייתה של גב' קלקשטיין טופלה לשביעות רצון הצדדים על ידי נציג בכיר בקשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת"

עלי לציין כי אף אחד לא יצר איתי קשר ולא טיפל בי לשביעות רצוני. ביקשתי לבטל את תשלום הקנס שנדרש ממני ואילו 012 כן לקחו ממני קנס.

הדבר מעורר את חמתי.


עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את הקנס ששילמתי ולהתנצל בפומבי על השקרים שפרסמתם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
טופלה עי נציגת פניות הציבור תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה