פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה הקודמת - עדכון המצב שלא נפתר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי, ה- 13 למרץ, התקשרה אליי חופית, מנהלת מחלקת קשרי לקוחות, התנצלה שלא תוכל לדבר איתי כרגע וביקשה לחזור אליי ביום ראשון.
ביום ראשון, ה- 16 למרץ, חופית חזרה אליי, אמרה שהיא מבינה שכנראה הייתה אי הבנה ואמרה שהיא מוכנה להפסיק את המנוי שלי ללא גביית שאר חודשי הגלישה שנותרו לי לפי ההתחייבות אך היא תצטרך לגבות ממני 12 שקלים לכל חודש שנשאר כתשלום על המדפסת אותה קיבלתי במתנה כשפתחתי את המנוי. הדבר נראה לי תמוה ולא הסכמתי לכך. הודעתי לה שהמדפסת נמצאת אצלי בבית, סגורה באריזתה המקורית ואני יכול פשוט להחזיר להם אותה, אך חופית סירבה בטענה שאין לה מה לעשות איתה והיא לא מוכנה לנתק אותי ללא גביית הכסף. הסברתי לה שוב שנעשה לי עוול ואני לא מוכן להוציא עוד אגורה מכיסי, ועוד מעבר לכך, אני רוצה פיצוי על התקופה בה לא הייתי מסוגל להשתמש בשירותי הטלפון והאינטרנט כמו שצריך. לא הייתי מוכן לקבל את זה שבגלל נציגי קשרי לקוחות (ריקי וליעד) שהוליכו אותי שולל אני צריך לשלם. ביקשתי מחופית לשוחח וללבן את העניינים ישירות מול ריקי וליעד, אך היא, כמו מלי, לא הסכימה לתת לי לשוחח איתם. הודעתי לחופית שאני מעוניין להמשיך להשתמש בשירותי הטלפון של 012 אך היא אינה מותירה לי ברירה אלא לנתק לחלוטין את הקשר שלי עם החברה וביקשתי שתנתק אותי גם ממנוי הטלפון שלי. חופית ביקשה ממני לשלוח חזרה את מתאם השיחות והסכימה לנתק אותי, אך לנתק אותי מהחיבור לאינטרנט היא לא מוכנה. המצב משאיר אותי "כלוא" מכיוון שאני לא יכול להיות מחובר דרך ספק אחר במקביל.
עד עתה לא חזרו אליי.
במהלך שלושת השבועות האחרונים בזבזתי זמן יקר בשיחות טלפון ובעוד הציפייה שלי תמיד היתה לפיתרון מהיר ופשוט, כמו זה עליו סופר לי בכל שיחה עם כל נציג, הופתעתי לגלות את חוסר הרגישות של נציגי החברה ואת חוסר המקצועיות ותודעת השירות שלהם. הרגשתי שבמקום לנסות לפתור בעיה די פשוטה שהתעוררה, נציגים היו עסוקים במעין כיבוי שריפות אישיות וטאטוא בעיות מתחת לשטיח. לא מתייחסים למקרים לגופם ואני נותר מתוסכל במצב של חוסר אונים. הדרך בה המערכת עובדת – כשבעיה אינה נפתרת על ידי נציג אחד, אלא כל נציג מסתמך על תיעוד קודם של נציג אחר פותח פתח לקצרי תקשורת ואפשרות למצבים בו נציגים שאולי באופן אישי לא מכוונים אל עבר מתן שירות הוגן ללקוח יכולים להוליך אותו שולל רק בשביל "להוריד אותו מהגב שלהם" ולכסות את העניין על ידי כל תיעוד שעולה על רוחם במערכת, ובמצב כמו שלי מעמיד אותי כלקוח במן חוסר אונים ותחושה שלא מאמינים לי.
אני מבקש עזרה בפיתרון הסכסוך שנוצר ביני לבין החברה. אני מעוניין לסיים את היחסים שלי עם החברה במהירות. אני רוצה שקווי זהב ינתקו את המנוי שלי ללא גביית תשלום נוסף כדי שאוכל לפנות לשירותם של ספקים אחרים ואני רוצה שיוחזר לי הכסף ששילמתי לחברה מאז ה- 22 לפברואר. בינתיים, אני הוריתי לחברת האשראי שלי לבטל את הוראת הקבע לקווי זהב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מהחברה ללא תשלום נוסף מצידי והחזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח טופל ע"י נציגה בקישרי לקוחות תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה