פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור טלפון 072 לא קיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת 012 נוקטת בזלזול בלקוחות וייתכן ברמאות בכל הנושא של חיוב.
לאחרונה, גילתה הגב' נאהיד כהן שזה למעלה מ4 חודשים הינה מחוייבת עבור טלפון 072 מידי חודש בחודשו.
האם הטלפון קיים ? לא!, האם הטלפון הותקן - ממש לא האם הטלפון הוזמן או אושר - ממש לא!
פשוט איש מכירות בשם ניסן (צוות מכירה פרטיים)כנראה חש צורך בעמלת מכירה ולכן החליט שלגב' נאהיד כהן כן מגיע טלפון 072.
החברה, לא החתימה, לא הקצתה מספר ולא התקינה וכמובן שאין טלפון בכלל - אבל כן דאגה לחייב מידי חודש עשרות שקלים.
כאשר "גילינו" את החיוב - לקח לנו לעבור במשך כ 2.25 שעות ממחלקה למחלקה בשירות הלקוחות ולשמוע את התקליט "סליחה על ההמתנה" עד שימור לקוח עד אלוהים יודע עד שהצלחנו להתנתק לחלוטין המסיוט. - לא יאמן איזה סיוט ואיזה קשיים מערימה 012

לבסוף הבטיחו זיכוי - נחייה ונראה - נקווה שלא נצטרך להמתין שוב במשך חצי בוקר!!

נאהיד
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח טופל עי נציג תיפעול מפא תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה