פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין הפרת חוזה והתנהלות כושלת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון: מכתב תלונה ודרישה לניתוק ופיצוי


בתחילת חודש מרס 2008 התחברתי לשירותי 012 בקו הטלפון ובשירותי האינטרנט. בפנייתי לנציגי המכירות של 012 נאמר לי כי “אין כל הבדל” בין 012 לקווי בזק, הן מבחינת אופן החיוג/התקשרות והן מבחינת האיכות.

כאמור, עוד באותו היום העברתי הוראת קבע חתומה והזמנתי טכנאי שיבוא על מנת לחבר אותי לשירות.

כעבור דקות ספורות מאז לכתו של הטכנאי, הבנתי כי עשיתי משגה נוראי, אך לא הבנתי את גודלו ועוצמתו וזאת בשל העובדה שלא ניתן להוציא שיחות אלא לאחר ניסיונות חוזרות ונשנות וניתוקים רבים, 2 צידי הקו נשמעים קטוע ולא מאפשרים שיחה רציפה, איכות הקול נשמעת רחוקה ולא מובנת. תשתיות האינטרנט לא מאפשרות גישה העולה על 2 דקות ללא ניתוקים.

משך 3 השבועות האחרונים שוחחתי כמעט מדי יום עם נציגיכם, בכל אחת ואחת מן השיחות התנערו המוקדנים מאחריות העבירו את סמכויותיהם ממוקד למוקד (האינטרנט והטלפון) ובכל פעם נתבקשתי לספר את הסיפור מהתחלה. זאת ועוד פעמים רבות ניתקו אותי והייתי חייבת להתקשר שוב ושוב ולספר אודות הבעיות והליקויים הרבים. פעמים נוספות הבטיחו לחזור אלי – לשווא.

לאור כל העובדות שפורטו לעיל, מהשבוע שעבר ביקשתי בכל אחת ואחת מהשיחות ומכל אחד ואחד מהמוקדנים לדבר עם מנהל. גם הפעם נתקלתי בחומת ברזל אמתנה, כל המוקדנים שענו לי אמרו שלא ניתן לדבר עם מנהל בכלל. עד שביום ה' האחרון 20.03.08 הסכימו לתת לי לדבר עם מנהל, שיתקשר אליי תוך 24 שעות מקסימום. מובן ששיחה זו לא יצא לפועל אלא נשארה בגדר הבטחה בטלה.

ב- 19.03.08, שוחחתי עם נציגי המוקד הטכני (שיחה בת 95 דקות) מהטלפון הנייד שלי, בתום השיחה הוסקו 2 מסקנות:

1. הטכנאי שהתקין בביתי את התשתית לא עשה זאת כראוי ולא תאם בין קו הטלפון לאינטרנט.
2. שעליי להתקשר לכל מכריי ולהודיע להם שעל מנת להתקשר אליי הם צריכים להוסיף את הקידומת 02 למספר הטלפון בביתי (גם לתושבי ירושלים).

מיותר לציין כי המסקנות אליהם הגעתם הם עגומות וסותרות סתירה מוחלטת את התחייבותכם בע"פ לכך ש"לא יהיה כל הבדל". נוסף על כך ומאחר ואין לי את הכלים להתקשר ולעדכן את מכריי (ב"קידומת (02)") את מאות האנשים, הגופים והמוסדות השונים שמתקשרים מסקנות אלה הינם בחזקת בדיחה לא מצחיקה בכלל.

מאחר ונקעה נפשי ובריאותי משירות הלקוחות, הסברתי בפה מלא ובעברית ר-ה-ו-ט-ה שאני מעוניינת להתנתק מכל השירותים שלכם (ללא כל קנס) לרבות האינטרנט, עליו התחייבתי ל- 6 חדשים. כאמור כאשר סברתי כי בחודשים אלו איהנה משירותי אינטרנט. גם כאן מילותיי פזרו ברוח.

ברצוני להביא לידיעתכם כי בשל כל הליקויים הללו נפגעה פרנסתי באלפי שקלים וזאת משום שהטלפון הביתי מהווה כלי עסקי בעבורי ובעבור בעלי והלקוחות ושאר הדורשים לא מסוגלים להשיגנו ו/או לדבר עמנו ברציפות ובשל כך לקוחותינו נדדו אל המתחרים. מובן שמצב זה יצר פערים גדולים בפרנסתנו.

לאור כל האמור לעיל ומאחר ולא הצלחתי לפתור את הבעיות ללא המעמד הפורמאלי, אני פונה אליכם כרגע בדרישות הבאות:
1. להחזר כספי מלא בגין שירותי ה"טלפון" וה"אינטרנט".
2. החזר כספי בגין זמני עלויות הזמן אויר לחברות הסלולאריות השונות.
3. פיצוי הולם על פגיעה קשה מאוד בפרנסת ביתי.
4. ביטול זמן ההתחייבות לשירותי האינטרנט.
5. ניתוק מוחלט ומיידי מכל שירותי 012 באשר הן.

לשם שינוי מבקשת את התייחסותכם המהירה והאחראית לפתרון הבעיות כולן.


בכבוד רב,

אילנה צומי
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
ניות הציבור שם ותפקיד:
לקוחה קיבלה פיצוי של חודש גלישה חינם + אנטי וירוס + ספאם חינם למשך שנה אך טוענת שזה לא פיצוי הולם דורשת פיצוי נוסף אמרתי לה שאין מקום לפיצוי נוסף לקוחה ללא א. תשלום בהיתיעצות עם אלון אמרתי ללקוחה שתעדכן א. תשלום נזכה אותה חצי מהחוב 80 שח תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה